رفتن به محتوای اصلی
۱۰ اسفند, ۱۴۰۲ / ۰۹:۱۳
مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری قم:

جابه‌جایی بیش از 20 هزار نفر مسافر در ایام نیمه شعبان از پایانه‌های استان قم

جابه‌جایی بیش از 20 هزار نفر مسافر در ایام نیمه شعبان از پایانه‌های استان قم
مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم از جابجایی بالغ‌بر 20 هزار نفر مسافر در ایام نیمه شعبان با سرویس‌دهی هزار و 300 دستگاه اتوبوس، مینی‌بوس و تاکسی برون‌شهری خبر داد.

به گزارش واحد خبر سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم، زین‌العابدین قراچورلوی اظهار داشت: با توجه به حضور چشمگیر زائرین حرم مطهر و مسجد مقدس جمکران در ایام نیمه شعبان، کلیه پایانه‌ها به‌صورت شبانه‌روزی فعال بود.

وی با بیان اینکه در این ایام پایانه شهدای 72 تن میزبان زائرینی از تهران و حومه تهران بوده که با سرویس‌دهی 700 دستگاه اتوبوس و تاکسی، حدود 9 هزار نفر مسافر را جابه‌جا کرد، افزود: در پارک‌سوار شمالی حدود 400 دستگاه خودروهای سنگین و 150 دستگاه اتوبوس از پارکینگ این پارک‌سوار استفاده کردند که حدود 6 هزار و 500 نفر زائر از خدمات پارک‌سوار شمالی بهره‌مند شدند.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم با تأکید بر اینکه مراسم جشن و ایستگاه صلواتی در مسجد پایانه مرکزی برگزار شد، ابراز کرد: مراسم جشن باشکوهی نیز با حضور خادمین حرم مطهر در پایانه شهدای 72 تن برگزار شد و با توزیع شیرینی، شکلات و بسته‌های تبرکی از زائرین پذیرایی به عمل آمد.

انتهای پیام/103


https://qom.ir/KAPsE