رفتن به محتوای اصلی
۶ اردیبهشت, ۱۴۰۲ / ۰۹:۱۶
مدیر منطقه سه شهرداری قم:

جمع‌آوری 36 هزار تن زباله در سطح منطقه 3 قم/جمع‌آوری حدود 2 هزار تن پسماند خشک

جمع‌آوری 36 هزار تن زباله در سطح منطقه 3 قم/جمع‌آوری حدود 2 هزار تن پسماند خشک
مدیر منطقه سه شهرداری قم گفت: در سال گذشته 36 هزار تن پسماند شهری جمع‌آوری و منتقل‌شده است.

مهرداد روحانی وزیری در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، با اشاره به فعالیت‌های حوزه خدمات شهری منطقه سه در سال 1401 اظهار داشت: منطقه سه یکی از مناطق وسیع شهر قم است که به‌تبع حوزه خدمات شهری آن حجم فعالیتی بالایی در بخش‌های مختلف ازجمله رفت‌وروب، جمع‌آوری پسماند، آب‌های سطحی، رنگ‌آمیزی‌ها، زیباسازی و.... دارد.
وی یکی از اقدامات ویژه را پیراستگی محیطی دانست و افزود: در سال گذشته 67 هزار و 863 هزار متر رنگ‌آمیزی جداول، هزار و 624 مترمربع نقاشی دیواری، نصب 127 هزار و 210 متر ریسه پرچم و ...گوشه‌ای از اقدامات خدمات شهری است.
مدیر منطقه سه شهرداری قم از رفت‌وروب بیش از یک میلیارد و 500 میلیون مترمربع سطح منطقه در سال 1401 خبر داد و گفت: در این مدت 36 هزار تن پسماند شهری جمع‌آوری و منتقل‌شده است.
وی میزان جمع‌آوری پسماند خشک را بیش از یک‌میلیون و 840 هزار کیلوگرم برشمرد و گفت: در سال گذشته 2 هزار و 292 سرویس جمع‌آوری خاک و نخاله و سرشاخه ضایعات از سطح منطقه انجام‌شده است.
روحانی وزیری با تأکید بر اینکه بیش از 7میلیون متر پاک‌سازی و لایروبی انهار روباز در سال گذشته صورت گرفته است، یادآور شد: 254 نقطه آب‌گرفتگی شده در سال گذشته رفع شد.
انتهای پیام/


منبع مطلب: شهرنیوز
https://qom.ir/rSNo