رفتن به محتوای اصلی
۱۲ شهریور, ۱۴۰۳ / ۱۳:۰۵
مدیرکل صداوسیمای قم:

خدمات شهرداری در توسعه زیرساخت‌های شهری قم چشمگیر است

خدمات شهرداری در توسعه زیرساخت‌های شهری قم چشمگیر بوده است
مدیرکل صداوسیمای قم خدمات شهری قم در توسعه زیرساخت‌های این شهر را چشمگیر عنوان کرد و از آمادگی همکاری فرهنگی با این مجموعه خبر داد.

به گزارش شهرنیوز، احمد پهلوانیان در بازدید شهردار قم از صدا و سیما اظهار کرد: هرکجا بتوان به مردم خدمت کرد درواقع خدمت به نظام و اسلام است و هرکجا این پرچم بالا برود پرچم اسلام و نظام بالا می‌رود.

وی افزود: در سال‌های اخیر به دلیل مسائل کشور یکی از کانون‌های خدمت رسانی به مردم شهرداری‌ها بودند و این موضوع در شهر قم مشهود تر بوده است.

مدیرکل صداوسیمای قم با بیان اینکه فعالیت‌های عمرانی در شهر قم به خصوص در معابر و شوارع بسیار چشمگیر است و این تغییرات برای فردی که از بیرون وارد شهر می‌شود بسیار عیان است، گفت: شهر قم یک دوره‌ای توسعه نیافته بود و خوشبختانه هم اکنون از نظر زیرساخت‌های شهری، شرایط نسبت به سال‌های گذشته بسیار بهتر شده است.

پهلوانیان با بیان اینکه قم یک جهان شهر و شهری تمدن ساز است اذعان داشت: در حوزه‌های فرهنگی این شهر نیز همواره شهرداری محترم و شورای محترم شهر فعالیت داشتند و صدا و سیما نیز آماده همکاری است.

وی با اشاره به نزدیک بودن ایام روز قم گفت: برای روز قم آمادگی کامل سازمان صدا و سیما وجود دارد و هماهنگی‌ها انجام می‌گیرد تا بتوان خبرهای خوب در سطح ملی منعکس کرد.


منبع مطلب: شهرنیوز
https://qom.ir/DCPPe