رفتن به محتوای اصلی
۵ اسفند, ۱۴۰۲ / ۲۰:۴۲

خدمات‌رسانی منطقه 4 شهرداری قم به 300 ایستگاه صلواتی در بلوار پیامبر اعظم(ص)

خدمات‌رسانی منطقه 4 شهرداری قم به 300 ایستگاه صلواتی در بلوار پیامبر اعظم(ص)
مدیر منطقه 4 شهرداری قم با اشاره خدمات‌رسانی منطقه 4 شهرداری قم از عمود 47 تا 96 به طول هزار و 800 متر گفت: در طول این مسیر حدود 300 ایستگاه صلواتی مستقر شده است.

به گزارش شهرنیوز، علیرضا اقبالیان در ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر شهرداری قم که در مسجد مقدس جمکران برپا شده و در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: ستاد منطقه 4 از حدود یک ماه گذشته در محدوده جمکران مستقر و به ساماندهی پارکینگ‌ها پرداخته است.

وی با اشاره به اینکه از عمود 47 تا 96 به طول هزار و 800 متر برای خدمت‌رسانی شهرداری منطقه 4 مشخص شده است، مطرح کرد: در طول این مسیر حدود 300 ایستگاه صلواتی مستقر شده است.

مدیر منطقه 4 شهرداری قم با بیان اینکه 20 هکتار پارکینگ انسجام و آل یاسین برای 8 هزار خودرو آماده شده است، عنوان کرد: عملیات تسطیح، خاک برداری، جمع آوری نخاله و زیرسازی برای این پارکینگ‌ها انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه در هر شیفت 12 ساعته تعداد 133 نفر درحال خدمت‌رسانی هستند، خاطرنشان کرد: از ظرفیت نیروهای کمکی که از شهرهای کرج و تهران اعزام شده‌اند نیز استفاده شده است.

مدیر منطقه 4 شهرداری قم با بیان اینکه در طول 48 ساعت تعداد هزار و 100 نفر فعالیت دارند، تصریح کرد: همچنین ماشین آلات عمرانی و خدماتی نیز پای کار هستند.

وی با اشاره به اینکه نصب بنرها و آماده سازی سرویس بهداشتی‌ها انجام شده است، یادآور شد: تعداد 178 چشمه سرویس بهداشتی در 5 نقطه مستقر شده و پشتیبانی آب‌رسانی و احداث چاه فاضل آن‌ها حدود یک هفته کاری زمان برد.

اقبالیان با بیان اینکه در سطح منطقه نیز با برپایی ایستگاه‌های صلواتی از زائرین و همشهریان پذیرایی داریم، ابراز کرد: در سطح منطقه نیز غیر از نورپردازی حدود 500 میلیون تومان پارچه الوان خریداری شده است.

وی در پایان اظهار کرد: در مسیر بلوار پیامبر اعظم(ص) نیز یک ایستگاه به مساحت 200 متر مشتکل از نمازخانه، ستاد مدیریت، شارژ موبایل، آتش نشانی و اسکان محیا شده است.
انتهای پیام/104


https://qom.ir/KrPvI