رفتن به محتوای اصلی
معاون استاندار قم:

دستگاه‌های دولتی در کنار مدیریت شهری قم هستند/برای توسعه فرصتی برای دعوا و درگیری نداریم

دستگاه‌های دولتی در کنار مدیریت شهری قم هستند/برای توسعه فرصتی برای دعوا و درگیری نداریم
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم با تأکید بر اینکه همه دستگاه‌های دولتی قم در کنار مدیریت شهری هستند، گفت: در حال حاضر فرصت دعوا و درگیری و کار نکردن برای توسعه وجود ندارد.

به گزارش شهرنیوز، مهدی متقیان در آیین برگزاری گام دوم افتتاح، بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی 198 پروژه شهری در سال 1403 و بهره‌برداری از باغ گیاهان دارویی و دمنوشخانه بوستان علوی که با حضور مدیران استانی، شهری برگزار شد، ضمن تشکر از اعضای شورای اسلامی شهر قم و مسئولان مدیریت شهری قم به‌ویژه شهردار قم اظهار کرد: از یادها نخواهد رفت که در دهه شصت شهر قم بمباران می‌شد و هیچ فضایی برای سکونت و آرامش وجود نداشت و خیلی از همشهری‌ها به روستاهای اطراف پناه برده بودند.

 وی با بیان اینکه امروز ایران در منطقه پرآشوب غرب آسیا قرار دارد و مشاهده می‌شود در کشورهای مختلف و غزه مظلوم چه می‌گذرد، افزود: با این وجود ایران در امنیت و آرامش است که این آرامش مرهون رشادت‌ها و فداکاری‌های شهدا و ایثارگران است.

 معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم خاطرنشان کرد: فرصت خدمت یک نعمت بزرگ است و اینکه امروز می‌توانیم نیازهای مردم قم را فراتر از نیازهای پایه و در زمینه‌هایی همچون مسائل تفریحی برطرف کنیم، افتخارآمیز است.

 متقیان با اشاره به اینکه در گذشته بوستان علوی یک زمین با آسفالت نیمه‌تمام بود، اضافه کرد: بعدها پارک‌هایی ایجاد شدند، اما یک دهه دوام نیاورد و با کج‌سلیقگی تعطیل شدند، اما در مدیریت جدید شهری شهر مقدس قم یک رویکردی ایجادشده و باید قدردان این رویکرد بود.

 وی با اشاره به اینکه بعضی از بی‌انصافی‌ها نسبت به شهردار قم ناروا است، تصریح کرد: فارغ از هر جریان و فکر و سلیقه‌ای باید دست در دست هم داد تا این شهر و این حرم اهل‌بیت (ع) در شأن آن ساخته شود.

 معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم با بیان اینکه فرصت دعوا و درگیری و کار نکردن وجود ندارد، عنوان کرد: خواهش این است که همدلی بیشتر و فصل نوینی که برای قم ایجادشده پیگیری شود و پیش برود.

 متقیان با تأکید بر اینکه همه دستگاه‌های دولتی قم در کنار مدیریت شهری هستند، گفت: تاریخ تمدنی شهر قم بیش از ۷۰۰۰ سال قدمت دارد و باید به میراث فرهنگی قم چه پیش از اسلام و چه پس‌ازآن توجه شود.

انتهای پیام/104


https://qom.ir/tFPMi