رفتن به محتوای اصلی
همزمان با ایام گرامیداشت روز قم؛

دیدارهای چهره به چهره مدیران شهری قم با شهروندان برگزار می‌شود

دیدارهای چهره به چهره مدیران شهری قم با شهروندان برگزار می‌شود
در ادامه اجرای برنامه‌های متنوع گرامیداشت روز قم، دیدارهای چهره به چهره مدیران شهری قم با شهروندان برگزار می‌شود.

به گزارش شهرنیوز، یکی از 140 عنوان برنامه‌ای که برای ایام گرامیداشت روز قم پیش‌بینی‌شده است، دیدارهای مستقیم و چهره به چهره مدیران شهری در مناطق با شهروندان در مساجد است.

هرچند دیدارهای مردمی در مساجد در چند سال گذشته به‌صورت روال توسط مدیران مناطق و مدیران شهری صورت گرفته است، اما روز قم نیز بهانه‌ای است تا بتوان مجدد پای صحبت‌ها، مشکلات، نیاز مناطق و.. مردم نشست.

در این راستا طبق برنامه‌ریزی انجام‌شده، مقرر شده تا محمدحسین علی‌اکبری مدیر منطقه یک در مسجد جامع به نشانی 55 متری عماریاسر، ابتدای خیابان دروازه ری در روز یکشنبه 15 مهرماه، سید رضا حسینی مدیر منطقه یک در مسجد امام رضا(س) واقع در بلوار حضرت ولیعصر(عج) بین کوچه 13 و 15 در روز سه‌شنبه 10 مهرماه، مهرداد روحانی وزیری مدیر منطقه سه در مسجد انصارالحسین(ع) واقع در خیابان انصار در روز شنبه 14 مهرماه و علیرضا اقبالیان مدیر منطقه چهار نیز روز چهارشنبه11 مهرماه در مسجد امام رضا(ع) خیابان 30 متری قائم بین کوچه‌های 3 و 5 پاسخگوی مستقیم مردم خواهد بود.

همچنین رضا رحیمی مدیر منطقه پنج روز چهارشنبه 11 مهرماه در مسجد شهدای زاویه واقع در خیابان شهدای زاویه، احمد ترکمن مدیر منطقه شش در مسجد فاطمه الزهرا(س) در روز دوشنبه 16 مهرماه به نشانی خیابان امامزاده ابراهیم(ع) نبش کوچه 38، محمد رمضانی مدیر منطقه هفت در روز دوشنبه 9 مهرماه در مسجد معصومیه خیابان باجک خیابان حائری و در نهایت علیرضا مظفری مدیر منطقه هشت نیز در روز پنجشنبه 12 مهرماه در مسجد امام سجاد(ع) خیابان استقلال پردیسان، به‌صورت چهره به چهره با شهروندان دیدار و گفت‌وگو خواهند کرد.


منبع مطلب: شهرنیوز
https://qom.ir/DiPYj