به گزارش شهرنیوز، احمد ترکمن در گفتگویی با اشاره به تلاش مدیریت شهری در ارائه خدمات به زائران و مسافران در نیمه شعبان اظهار داشت: تسهیل گری امور از توفیقاتی بوده که مدیران شهری قم و همه بدنه شهرداری دارد تا خادمین زائران و مجاوریان باشیم.
وی با بیان اینکه طبق سنوات گذشته، 8 ستاد و ستاد مرکزی شهرداری قم در محدوده جمکران فعال بود، ابراز کرد شهرداری منطقه 6 عهدهدار مسئولیت از درب 2 تا 6 و سه پارکینگ و رینگ اول و دو بوستان در این محدوده است.
مدیر منطقه شش شهرداری قم افزود:120 نیرو از طرف شهرداری منطقه 6 به مسجد مقدس جمکران و اطراف آن در جهت خدمترسانی شامل پاکبان و نیروهای فضای سبز اعزام شدند، ضمن اینکه مسئولان اداری و همه نیروها در سه شیفت کاری به انجاموظیفه میپرداختند.
وی با تأکید بر اینکه با همت همکاران مقدمات این مراسم باشکوه از روزها و ماههای قبل برای بهرهبرداری بهتر زائران فراهمشده بود، اذعان کرد: این خدمترسانی تا روز جمعه ادامه داشت.
ترکمن با اشاره به راهاندازی آبنما و عکاسخانه سنتی یادآور شد: قم به دلیل زائرپذیری با بسیاری از شهرها متفاوت است و در ایام تعطیلات، مسئولیت شهر در قبال زائران و مسافران بیشتر میشود و وقتی قم به لحاظ زائرپذیری، ویژه بوده، خدمات نیز باید ویژه باشد.
وی تصریح کرد: برای ایام نوروز نیز ستادهای دهگانه خدمات خود را آغاز میکنند و شهرداری منطقه 6 نیز ستاد خود را در بلوار حضرت معصومه(ص) و در ورودی شهر از سمت جعفریه به قم مستقر میکند.
انتهای پیام/