رفتن به محتوای اصلی

راه‌اندازی غرفه‌های خدمات نوروزی و معرفی ظرفیت‌های گردشگری قم

راه‌اندازی غرفه‌های خدمات نوروزی و معرفی ظرفیت‌های گردشگری قم
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم گفت: 4 غرفه در نقاط مهم شهری و ورودی‌ها در ایام نوروز مستقر خواهند شد و ظرفیت‌های گردشگری شهر را به مسافرین و زائرین معرفی می‌کنند.

به گزارش واحد خبر سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم، پیام جوادیان با اشاره به اهمیت معرفی ظرفیت‌ها و امکانات گردشگری قم اظهار کرد: با هماهنگی سازمان میراث فرهنگی امسال نیز ظرفیت‌های گردشگری شهر به‌صورت ویژه به مسافرین و زائرین نوروزی معرفی می‌شود.
وی با بیان اینکه این کار با هدف افزایش ماندگاری زائرین و مسافرین در شهر انجام می‌شود تصریح کرد: البته جدای این مساله معرفی فرهنگ و آداب‌ورسوم شهر نیز ازجمله ضروریات اجرای این طرح است.
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با تأکید بر اینکه در قالب این طرح استقرار 4 غرفه اطلاع‌رسانی در ورودی‌های شهر انجام می‌شود گفت: این غرفه‌ها در ورودی عوارضی قم تهران، در میدان آستانه، مقابل درب یک مسجد مقدس جمکران و در بلوار شهید سلیمانی در مجاورت ستاد منطقه چهار مستقر خواهند شد.
وی خاطرنشان کرد: در این غرفه‌ها بروشورهای معرفی ظرفیت‌های شهر قم را به زائرین و مسافرین ارائه خواهند کرد و در صورت نیاز خدمات گردشگری و اقامتی شهر را به آن‌ها معرفی می‌شود، همچنین برای مراکز تفریحی، گردشگری و اقامتی قم نیز در این غرفه‌ها تخفیفاتی در نظر گرفته شده است.
انتهای پیام/


منبع مطلب: شهرنیوز
https://qom.ir/nPNv