پیام جوادیان در گفتوگو با خبرنگار شهرنیوز با تاکید بر رعایت موارد تبلیغاتی در ایام فاطمیه اظهار کرد: با آغاز ایام فاطمیه، تمامی طرحها و تبلیغات اکران شده در سازههای شهری متناسب با شعائر این ایام و محوریت حضرت فاطمه زهرا (س) طراحی و ارائه شده است.
وی افزود: سازمان سیما و منظر شهرداری قم در قراردادهای منعقدشده برای واگذاری سازههای تبلیغاتی، بر رعایت موازین دینی و فرهنگی تاکید کرده است.
مدیرعامل سازمان سیما،منظر و فضای سبز شهرداری قم ضمن اشاره به لزوم استفاده از مفاهیم و شعائر مذهبی در تبلیغات شهری خاطرنشان کرد: در این ایام تمامی تبلیغات باید با رویکرد ترویج فرهنگ فاطمی و انتقال پیامهای معنوی مرتبط باشد.
وی گفت: اکران طرحهای تبلیغاتی متناسب با ایام مذهبی، نه تنها به حفظ هویت فرهنگی شهر کمک میکند، بلکه زمینهساز تقویت ارتباط معنوی شهروندان با ارزشهای دینی است.
جوادیان افزود: انتظار داریم تمامی شرکتهای فعال در حوزه تبلیغات شهری، اقدامات لازم را در این زمینه را انجام دهند.