رفتن به محتوای اصلی
۲۹ شهریور, ۱۴۰۳ / ۱۱:۴۱
رئیس پلیس راهور استان قم:

رفع اکثر نقاط حادثه‌خیز شهر قم با مشارکت شهرداری

رفع اکثر نقاط حادثه‌خیز شهر قم با مشارکت شهرداری
رئیس پلیس راهور استان قم با تقدیر از همکاری شهرداری قم در حوزه پلیس راهور گفت: در سایه این هماهنگی و همکاری‌ها، اکثر نقاط حادثه‌خیز شهر رفع شده است.

به گزارش شهرنیوز، سرهنگ غلامرضا صدفی در جلسه مشترک مسئولان شهرداری و پلیس استان که با حضور سید مرتضی سقائیان نژاد شهردار قم و جمعی از مدیران شهرداری و سردار میرحیدری فرماندهی انتظامی استان و جمعی از معاونین فرماندهی انتظامی و پلیس راهور و به میزبانی شهرداری قم برگزار شد، با تقدیر از همکاری شهرداری قم در حوزه پلیس راهور اظهار داشت: در سایه این هماهنگی و همکاری‌ها، اکثر نقاط حادثه‌خیز شهر رفع شده است.

رئیس پلیس راهور استان قم ادامه داد: با همکاری سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری، هرس درختان و شاخه‌های مزاحم در حوزه حمل‌ونقل انجام‌شده که نقش مهمی در کاهش تصادفات داشته است.

صدفی با تأکید بر اینکه با اقدامات هوشمند سازی و نصب تابلوهای ترافیکی شاهد مدیریت سرعت در سطح شهر و به‌ویژه محورهای پرتردد هستیم، افزود: در حوزه معاینه فنی وسایط نقلیه دارای عقب‌ماندگی هستیم.

وی ایجاد مشکل در سامانه‌های نوبت‌دهی پلیس و مشکل عدم دریافت عوارض خودرو را موردتوجه قرار داد و گفت: دستورالعمل ابلاغی پلیس راهور کشور بوده که مراکز تعویض پلاک نباید عوارض خودرو دریافت کنند و شهروندان باید از راه‌های دیگر عوارض خودرو را پرداخت کرده و از طریق سامانه اقدام و دریافت نوبت تعویض پلاک کنند که این سامانه با مشکلاتی روبرو شده است.


منبع مطلب: شهرنیوز
https://qom.ir/DtPWr