رفتن به محتوای اصلی
۴ فروردین, ۱۴۰۳ / ۱۲:۳۸
مدیر منطقه یک قم عنوان کرد؛

رنگ‌آمیزی 113000 متر جداول منطقه یک در آستانه نوروز/تکمیل و واکاوی باغچه‌های سطح منطقه با 35 هزار گلدان

رنگ‌آمیزی 113000 متر جداول منطقه یک در آستانه نوروز/تکمیل و واکاوی باغچه‌های سطح منطقه با 35 هزار گلدان
مدیر منطقه یک شهرداری قم از رنگ‌آمیزی 113 هزار متر جدول و تمامی پایه تابلوهای سطح منطقه خبر داد و گفت: تکمیل و واکاوی باغچه‌های سطح منطقه با 35 هزار گلدان انجام شد.

محمدحسین علی‌اکبری در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، با اشاره به اجرای برنامه‌های مختلف در طرح استقبال از بهار در سطح منطقه یک قم اظهار داشت: 113 هزار متر جدول و تمامی پایه تابلوهای سطح منطقه با 7 هزار و 800 کیلوگرم رنگ، پیش از پایان سال رنگ‌آمیزی شد.

وی آماده‌سازی بوستان‌های حضرت مهدی(عج) و هاشمی برای اسکان نوروزی زائران را مورد توجه قرار داد و افزود: روکش آسفالت معبر مقابل بوستان مهدی(عج) و تعمیر و تجهیز سرویس بهداشتی این 2  بوستان به‌صورت کامل به همراه آماده‌سازی کامل بوستان‌ها انجام شد.

وی با بیان اینکه تجهیز و آماده‌سازی نمازخانه بوستان‌ها و آذین‌بندی کامل سطح منطقه همزمان با ایام نوروز انجام شد، ابراز کرد: ستاد خدمات‌رسانی منطقه یک در بوستان رسانه انتهای بلوار شهید سلیمانی برپا شده که برای فضاسازی اطراف آن و اجرای فرش گل با 4000 گلدان اقدام شده است.

مدیر منطقه یک شهرداری قم با اشاره به پاک‌سازی حاشیه کمربندی امام علی(ع)، تصریح کرد: بیش از هزار و 900 مترمربع نقاشی دیواری در این ایام ترسیم‌شده است.

وی از تکمیل و واکاوی باغچه‌های سطح منطقه با 35 هزار گلدان خبر داد و گفت: المان شهید گران‌قدر صادقی نیز آماده و در بلوار شهید صادقی نصب‌شده است.

علی‌اکبری با تأکید بر اجرای طرح خدمات محله‌ای در سطح منطقه یک، ادامه داد: در کنار برپایی ستاد تسهیلات سفر منطقه، فضاهایی برای اسکان موقت، راهنمای زائر، محل شارژ موبایل، توزیع نقشه‌ها و... به‌صورت 24 ساعته در حال انجام است.

انتهای پیام/103


https://qom.ir/KtPlp