رفتن به محتوای اصلی
مدیرکل ارتباطات شهرداری قم:

روابط عمومی‌ها نماینده مردم هستند/لزوم تغییر و تکمیل ساختار اداری روابط‌عمومی شهرداری‌ها

روابط عمومی‌ها 50 درصد نماینده مردم هستند/انتقاد از چارت ابلاغی روابط عمومی‌ها شهرداری‌ها توسط وزارت کشور
مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم با اشاره به اینکه روابط عمومی‌ها 50 درصد نماینده مردم و 50 درصد وکیل سازمان هستند گفت: نیاز امروز جامعه افزایش کنش‌گری و کنش‌سازی است.

به گزارش شهرنیوز، مهدی کلانترزاده در نخستین گردهمایی و هم‌اندیشی مسئولین ارتباطات و امور فرهنگی سازمان‌ها و مناطق شهرداری قم که در سالن جلسات شهرداری برگزار شد، با اشاره به اهمیت فعالیت در حوزه ارتباطات، امور بین‌الملل و امورات فرهنگی در شهرداری اظهار داشت: اقدامات این مجموعه به‌نوعی پیشانی تبیین فعالیت‌هاست.

وی با بیان اینکه 79 نفر در خانواده ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم مشغول به فعالیت هستند، ابراز کرد: 23 نفر از این جمع در سازمان و مناطق بوده و مابقی نیز در 6 حوزه مختلف ستاد مشغول فعالیت هستند.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم تصریح کرد: ظرفیت‌های خوبی در این مجموعه بوده ولی نگاه ناقص چارت ابلاغی از وزارت کشور سبب شده که نتوان بهینه از این ظرفیت استفاده کرد، هرچند در بسیاری از شهرها به‌صورت داخلی این چارت با تغییراتی روبرو شده است.

وی بر اهمیت توجه به عبور از روابط عمومی دهه 60 که صرفاً پوشش‌دهنده و انعکاس‌دهنده فعالیت‌های سازمان بود، تأکید کرد و افزود: روابط عمومی‌ها 50 درصد نماینده مردم و 50 درصد وکیل سازمان هستند و نیاز امروز جامعه افزایش کنش‌گری و کنش‌سازی است.

کلانترزاده اضافه کرد: نگاه مثبت شهردار قم به اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل سبب آن شده که بسیاری از اقدامات و کارها در این حوزه به‌خوبی پیش رود.

انتهای پیام/


منبع مطلب: شهرنیوز
https://qom.ir/uWNr