رفتن به محتوای اصلی
با مشارکت شهرداری قم؛

رونمایی از یادمان شهدای دانش‌آموز مدرسه قطب راوندی در قم

رونمایی از یادمان شهدای دانش‌آموز مدرسه قطب راوندی در قم
یادمان شهدای دانش‌آموز گروه سرود مدرسه قطب راوندی، با مشارکت شهرداری قم در باغ‌موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس استان رونمایی شد.

به گزارش شهرنیوز، مراسم رونمایی از یادمان شهدای دانش‌آموز گروه سرود مدرسه راهنمایی قطب راوندی که به همت دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان و با همکاری سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی و اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم و اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان احداث‌شده، برگزار شد.

در این مراسم که با حضور مدیران استانی و خانواده شهدا برگزار شد، یاد و خاطره شهدای دانش‌آموز حمله هوایی رژیم بعثی در سه‌راه بازار قم و مدرسه راهنمایی قطب راوندی گرامی داشته شد و رویداد تلخ آن روز مورد بازخوانی قرار گرفت.

گفتنی است نخستین روز بهمن‌ماه سال ۱۳۶۵، ۹ تن از دانش‌آموزان مدرسه راهنمایی قطب راوندی قم برای تمرین سرودی جهت اجرا در ایام دهه فجر، به محل سینما تربیت در خیابان دورشهر می‌روند و پس از بازگشت از محل تمرین، در سه‌راه بازار بر اثر اصابت بمباران دو فروند میگ رژیم بعثی همگی به شهادت می‌رسند.

همچنین در این مراسم ضمن رونمایی از یادمان شهدا، سرود دانش‌آموزان شهید توسط گروه سرود دانش‌آموزی انصار الحجه مورد بازخوانی قرار گرفت.

انتهای پیام/102

 


https://qom.ir/yFPpe