رفتن به محتوای اصلی
۲۲ خرداد, ۱۴۰۳ / ۱۰:۱۵
مدیر منطقه هفت قم:

زوائد بصری میدان مطهری قم حذف می‌شود/تعارضات مدیریتی سبب ایستایی بافت تاریخی

زوائد بصری میدان مطهری قم حذف می‌شود/تعارضات مدیریتی سبب ایستایی بافت تاریخی
مدیر منطقه ۷ شهرداری قم با بیان اینکه زیباسازی میدان مطهری در حال انجام است گفت: تابلوهای زیادی از اطراف میدان جمع‌آوری و تصمیم بر آن شد که زوائد بصری از اطراف میدان مطهری حذف شود.

محمد رمضانی در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، با اشاره به عملکرد منطقه هفت شهری قم در حوزه عمرانی، اظهار کرد: بهبود سیما و منظر پروژه‌های شهری ازجمله بلوار جعفر طیار (ع) از اقداماتی است که پیگیری می‌شود.

 وی افزود: از خیابان ایستگاه تا پل ۹ دی که بخش مهمی از آن در منطقه ۷ قرار دارد، دارای فضای سبز و خیابان است و امیدواریم با احداث تونل امام موسی صدر بتوانیم برای بهبود وضعیت و بازآفرینی شهر، اقداماتی را انجام دهیم.

 مدیر منطقه هفت شهرداری قم خاطرنشان کرد: یکی از مشکلات منطقه ۷ تعارض مدیریت در بافت تاریخی است که موجب شده است بخشی از اقدامات به‌خوبی پیش نرود.

 رمضانی درخصوص پروژه میدان مطهری تصریح کرد: جدول‌گذاری و اصلاح هندسی در این پروژه، دارای مشکلاتی بود که اقدامات لازم انجام شد، همچنین تابلوهای زیادی از اطراف میدان جمع‌آوری و تصمیم بر آن شد که زوائد بصری از اطراف میدان مطهری حذف شود.

 وی عنوان کرد: اجرای دیوارنگاره، حذف دیواره‌های فرسوده، ساماندهی بناهای قدیمی و ناایمن، ساماندهی علائم شهری و وضعیت ترافیکی ازجمله اقداماتی است که در میدان مطهری انجام‌شده است و تداوم دارد.

انتهای پیام/103


https://qom.ir/tcPAD