رفتن به محتوای اصلی
۱۶ دی, ۱۴۰۲ / ۱۰:۰۳
رئیس شورای شهر قم:

سامانه ارتباط مردمی 137 شهرداری قم پل منسجمی بین مردم و مسئولان است

سامانه ارتباط مردمی 137 شهرداری قم پل منسجمی بین مردم و مسئولان است
رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: سامانه ۱۳۷ پل ارتباطی بسیار منسجمی است که مردم به‌راحتی می‌توانند مشکلات خود را با شهرداری مطرح کرده و شورای شهر نیز متقابلاً مسائل پرتکرار شهر را در کمیسیون‌های مربوطه رسیدگی می‌کند.

به گزارش شهرنیوز، محسن محرری در نشست پاسخگویی به مطالبات مردمی که در مسجد امیرالمؤمنین (ع) برگزار شد، یکی از وظایف شورای اسلامی شهر را ارتباط با مردم و پاسخگویی به درخواست‌ها، انتقادات و مشکلات مردم دانست و اظهار داشت: عملیاتی کردن این درخواست‌ها با زمان‌بندی معین و ارتباط حضوری فراهم‌شده و مکاتبات نیز به کمسیون‌های تخصصی ارجاع داده می‌شود و با حضور شهرداری و نمایندگان شهرداری پاسخ لازم نیز ارائه می‌گردد.

رئیس شورای اسلامی شهر قم ابراز کرد: سامانه ۱۳۷ پل ارتباطی بسیار منسجمی است که مردم به‌راحتی می‌توانند مشکلات خود را با شهرداری مطرح کرده و شورای شهر نیز متقابلاً مسائل پرتکرار شهر را در کمیسیون‌های مربوطه رسیدگی می‌کند.

به گفته وی، از دیگر عرصه‌های خدمت به مردم حضور اعضای شورای شهر، در مساجد است که به مناسبت‌های مختلف صورت می‌گیرد و ارتباط  چهره به چهره با مردم انجام می‌شود.

محرری در پایان به شهادت حاج قاسم و کشتار ناجوانمردانه مردم کرمان پرداخت و گفت: این حمله تروریستی نشان داد که دشمن حتی از عزاداران حاج قاسم هم واهمه دارد.‌

انتهای پیام/103


https://qom.ir/yEPEb