رفتن به محتوای اصلی
مدیرعامل سازمان سیما و منظر شهرداری قم:

سامانه جدید جامع نظارت بر فضای شهر قم تا پایان سال رونمایی می‌شود

سامانه جدید جامع نظارت بر فضای شهر قم تا پایان سال رونمایی می‌شود
مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری قم گفت: سامانه جدید جامع نظارت بر فضای شهر قم برای نظارت دقیق بر حفظ و نگهداری فضای سبز شهری تا پایان سال ۱۴۰۳ رونمایی می‌شود.

به گزارش واحد خبر سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری قم، پیام جوادیان اظهار داشت: سامانه جامع برخط نظارت بر پروژه‌های فضای سبز شهری از سال ۹۶ در قم به منظور نظارت آنلاین بر فضای سبز شهری و نحوه کار پیمانکاران راه‌اندازی شد و از سال ۹۹ نظارت دقیق‌تری بر فضای سبز شهری صورت گرفت.

وی ادامه داد: از سال ۹۹ تاکنون رصد دقیقی بر ۲۶ میلیون مترمربع فضای سبز شهر قم از طریق این سامانه نظارتی انجام و نتایج خوبی ازنظر سرعت و ارتقای بهره‌وری و سایر مسائل حاصل شد که اتفاق مبارک و میمونی بود که موجب بهره‌وری بالا در بحث نظارت و نگهداری از فضای سبز شهر قم شد.

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری قم تصریح کرد: با توجه به ادغام دو سازمان پارک‌ها و فضای سبز و سازمان زیباسازی شهری و تشکیل «سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری قم» ، نیاز بود که سامانه جدید نظارتی با دقت بیشتر تهیه شود.

وی ابراز کرد: سامانه جدید نظارت بر فضای سبز و زیباسازی شهرداری قم تمام نقاط شهر اعم از تمام کوچه‌ها و معابر را تحت پوشش قرار خواهد داد که امیدواریم تا پایان سال به بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام/103


https://qom.ir/FQPr5