رفتن به محتوای اصلی
۲۱ خرداد, ۱۴۰۳ / ۱۵:۰۷
با دستور ویژه شهردار؛

ستاد انتخابات شهرداری قم تشکیل شد

 ستاد انتخابات شهرداری قم تشکیل شد
مدیر کل حوزه شهردارقم از تشکیل ستاد انتخابات شهرداری با دستور دکتر سقائیان نژاد خبر داد.

سید جواد صحرایی در گفتگو با شهرنیوز اظهار داشت: ستاد انتخابات شهرداری قم با دستور ویژه دکتر سقائیان‌نژاد به منظور ایفای نقش شهرداری قم در برگزاری هرچه با شکوه‌تر انتخابات ریاست جمهوری تشکیل شده است.  
وی ادامه داد: با تشکیل این ستاد، تمامی زیرمجموعه‌ها و بخش‌های شهرداری قم همکاری و مشارکت با مدیریت استان و ستاد انتخابات استان قم در راستای برگزاری باشکوه انتخابات ریاست جمهوری در تیر ماه سال جاری را در دستور کار قرار داده است.
صحرایی تاکید کرد: از اهداف مهم شهرداری در این مشارکت ایجاد انگیزه و جلب مشارکت بیشتر شهروندان برای حضور در انتخابات و انتخاب چهاردهیمن رئیس دولت جمهوری اسلامی ایران با تشریح، تبیین و اطلاع رسانی اقدامات و دستاوردهای نظام است.
وی خاطرنشان کرد: از جمله محورهای مهم فعالیت این ستاد موضوع تبلیغات انتخاباتی است که با ایجاد جایگاه های مشخص تبلیغاتی و صدور مجوز تبلیغات شهری برای نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری، مقدمات برگزاری انتخابات پرشور را رقم بزند.  
مدیر کل حوزه شهردارقم  افزود: پشتیبانی لجستیک و تدارکاتی ستادهای اجرایی انتخابات استان، تبلیغات شهری و فضاسازی در سطح مناطق هشتگانه شهر قم و ارائه خدمات شهری در محل ستادهای رای گیری از جمله برنامه های تعریف شده در این موضوع است که با استفاده از تمام ظرفیت اجرایی شهرداری قم انجام خواهد شد.

انتهای پیام/104


https://qom.ir/tyPDb