رفتن به محتوای اصلی
۷ آذر, ۱۴۰۲ / ۱۳:۱۳
معاون شهردار قم:

سرمایه‌گذاری بازوی اجرایی شهرداری قم در تأمین منابع پروژه‌هاست

سرمایه‌گذاری بازوی اجرایی شهرداری قم در تأمین منابع پروژه‌هاست
معاون فنی و عمرانی شهرداری قم گفت: سرمایه‌گذاری بازوی اجرایی شهرداری در تأمین منابع بسیاری از پروژه‌ها و هزینه‌های شهری است.

به گزارش شهرنیوز، عباس حلوایی زاده در حاشیه بازدید مدیران شهری از پروژه‌های در دست اجرای حوزه سرمایه‌گذاری، با اشاره به روند مثبت اجرای پروژه‌های مختلف و با کاربری‌های مناسب در بخش سرمایه‌گذاری اظهار داشت: سرمایه‌گذاری بازوی اجرایی شهرداری در تأمین منابع بسیاری از پروژه‌ها و هزینه‌های شهری است.

وی با بیان اهمیت فرآوری و افزایش ارزش‌افزوده زمین‌های در اختیار شهرداری تصریح کرد: محصولات این سرمایه‌گذاری مانند مسکونی، اداری، تجاری و... در معوضات طرح‌های عمرانی نمود بیشتری دارد و می‌تواند نقش مهمی در تهاترات با پیمانکاران بخش خصوصی داشته باشد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم با تأکید بر اینکه سرمایه‌گذاری به نوعی سرمایه در گردش مجموعه شهرداری است، ادامه داد: جذب سرمایه‌گذاران سبب رونق اقتصادی، عدم خروج منابع از استان و گردش اقتصادی برای نیروی انسانی، پیمانکاران، مهندسی و مصالح می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: مدیریت شهری در سال‌های گذشته تلاش‌های زیادی برای ایجاد بستر مناسب برای جذب سرمایه‌گذاران کرده است و محصولات این سرمایه‌گذاری در بسیاری از پروژه‌های گره‌گشا بوده است.

انتهای پیام/104


https://qom.ir/M1PFk