رفتن به محتوای اصلی
۲۹ شهریور, ۱۴۰۳ / ۱۳:۲۷
شهردار قم مطرح کرد:

سهم شهرداری از جرایم رانندگی اختصاص یابد

سهم شهرداری از جرایم رانندگی اختصاص یابد
شهردار قم با انتقاد از تخصیص نیمه تمام سهم شهرداری از جرایم رانندگی گفت: تکمیل زیرساخت‌های کنترل ترافیک نیازمند اختصاص کامل این سهم است.

به گزارش شهرنیوز، سید مرتضی سقائیان نژاد در جلسه مشترک مسئولان شهرداری و پلیس استان که با حضور سردار میرحیدری فرماندهی انتظامی استان و جمعی از مدیران شهرداری و معاونین فرماندهی انتظامی و پلیس راهور و به میزبانی شهرداری قم برگزار شد، با گرامیداشت هفته وحدت اظهار داشت: شهرداری و پلیس دو نهاد اجرایی بوده که با وحدت و همکاری توانسته‌اند خدمتگزار مردم باشند.

وی با بیان اینکه نباید اختلافات در رده‌های پایین‌تر سبب برهم خوردن وحدت شود، افزود: حفظ وحدت رشد جامعه را به همراه خواهد داشت و اظهار نظرهای فردی و بی‌احتیاطی نباید سبب وحدت‌شکنی و خدشه بر وحدت شود.

شهردار قم با تأکید بر اینکه شهرداری ۳۷۲ وظیفه دارد که در راستای خدمات‌رسانی به مردم است، ادامه داد: تعاملات بیشتر شهرداری و پلیس سبب افزایش سرمایه اجتماعی در بین مردم می‌شود و باید در شهرها سه رکن عدلیه، نظمیه و بلدیه در کنار هم باشند تا کارها به سرانجام برسد.

سقائیان نژاد برگزاری برنامه‌های گرامیداشت روز قم را مورد توجه قرارداد و گفت: روز قم فرصتی برای برجسته‌سازی ظرفیت‌هاست ولی برخی از دستگاه‌ها قدمی برای گرامیداشت روز قم برنداشته‌اند.

وی توانمندی‌های شهرداری و پلیس در کارهای اجرایی را مورد اشاره قرار داد و یادآور شد: شهرداری در کنار پلیس است و این آمادگی وجود دارد در بخش‌های مختلف بتوان اقدامات مشترک انجام شود.

شهردار قم با انتقاد از عدم تخصیص سهم شهرداری از جرایم رانندگی عنوان کرد: تا کجا می‌توان از عوارض مردم برای تأمین زیرساخت‌ها استفاده کرد و باید سهم‌های قانونی شهرداری‌ها برای توسعه شهرها در بخش‌های مختلف تخصیص یابد.


منبع مطلب: شهرنیوز
https://qom.ir/DmPy5