رفتن به محتوای اصلی
حجت السلام مؤمنی:

شاهد تحولات جدی در قم هستیم/میزبانی از مسئولان فرهنگی شهرداری‌های سراسر کشور در قم قابل‌ستایش است

شاهد تحولات جدی در قم هستیم/میزبانی از مسئولان فرهنگی شهرداری‌های سراسر کشور در قم قابل‌ستایش است
در حاشیه حضور مدیران عامل سازمان‌های فرهنگی شهرداری‌های سراسر کشور در حرم حضرت معصومه (س)، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدحسین مؤمنی از خطبای برجسته مذهبی، از اقدامات شهرداری قم به‌ویژه در حوزه فرهنگی تقدیر کرد.

به گزارش واحد خبر سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری قم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدحسین مؤمنی در حاشیه حضور مدیران عامل سازمان‌های فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری‌های سراسر کشور در حرم حضرت معصومه(س) و مراسم معنوی غبارروبی از ضریح مطهر کریمه اهل‌بیت(ع)، ضمن تقدیر از شهرداری قم به خاطر تدارک حضور مسئولان فرهنگی شهرداری‌های سراسر کشور در حرم حضرت معصومه(س)، اظهار کرد: انصافاً شهرداری در سال‌های اخیر حرکت‌های خوبی در استفاده از ظرفیت‌های معنوی برداشته است.

وی با تأکید بر اینکه در زمان کرونا، در ابتدا شاهد بودیم بدن‌های شیعیان مرتضی علی(ع)، بدون کفن دفن می‌شدند اما در ادامه کسی که جدی وارد کار شد،  شهرداری بود، افزود: ما شاهد تحولات جدی در شهر قم هستیم، اما این کافی نیست و امیدواریم بیشتر کار شود.

این خطیب برجسته کشور با بیان اینکه دعوت و میزبانی شهرداری قم از مسئولان فرهنگی شهرداری‌های سراسر کشور و معرفی کارکردهای معنوی در امور فرهنگی، گفت: شهرداری قم زحمت می‌کشد؛ ظرفیت‌ها را شناسایی می‌کند و در آن جهت قدم بر می‌دارد.

وی با اشاره به اینکه اصلی‌ترین کاری که الان می‌توانیم انجام دهیم کار فرهنگی است، مطرح کرد: جنگ امروز ما با دشمنان، جنگ و جبهه نظامی نیست و بلکه جنگ فرهنگی است و لذا گردهمایی مسئولان فرهنگی شهرداری‌های سراسر کشور که به ابتکار شهرداری قم انجام‌شده، قابل‌تقدیر است؛ قطعاً کار فرهنگی در سراسر ایران شدنی است و باید به متولیان اعتماد  کرد.

مؤمنی در پایان ابراز کرد: با استفاده از ظرفیت‌های موجود می‌توان کار فرهنگی کرد و با همفکری دوستان، شدنی و کار بسیار مبارکی است.

انتهای پیام/103


https://qom.ir/DFP39