رفتن به محتوای اصلی
۲۰ فروردین, ۱۴۰۳ / ۱۳:۴۳
مدیرعامل سازمان بهسازی شهرداری قم مطرح کرد؛

شناسایی پروژه‌های محرک توسعه با همکاری دفتر تسهیل گری محله دروازه ری در قم

شناسایی پروژه‌های محرک توسعه با همکاری دفتر تسهیل گری محله دروازه ری در قم
مدیرعامل سازمان بهسازی، نوسازی و زیباسازی اطراف حرم گفت: با برگزاری جلسات متعدد با اهالی و کارشناسان محلی و استانی در دروازه ری، به شناسایی و احصای پروژه‌های محرک توسعه در حوزه‌های مختلف کالبدی، فنی و اجتماعی پرداخته شد.

به گزارش واحد خبر سازمان بهسازی، نوسازی و زیباسازی اطراف حرم شهرداری قم، در ادامه فعالیت دفتر تسهیل گری محله دروازه ری به‌عنوان نخستین دفتر تسهیل گری توسط شهرداری و سازمان بهسازی اطراف حرم مطهر، طی برگزاری جلساتی با اهالی و کارشناسان محلی و استانی پروژه‌های محرک توسعه، شناسایی شدند.

مدیرعامل سازمان بهسازی، نوسازی و زیباسازی اطراف حرم در این خصوص گفت: مهم‌ترین وظیفه دفاتر تسهیل گری، رویکرد احیای محله با ایجاد اقدامات توأمان کالبدی و اجتماعی با حضور مردم است که می‌بایست با برگزاری جلسات مستمر ابعاد مختلف معضلات و مشکلات اجتماعی مورد بررسی قرار گرفته شود.

علیرضا خاکی خاطرنشان کرد: در این راستا با برگزاری جلسات متعدد با اهالی و کارشناسان محلی و استانی، به شناسایی و احصای پروژه‌های محرک توسعه در حوزه‌های مختلف کالبدی، فنی و اجتماعی پرداخته شد.

وی اضافه کرد: بدین منظور با توجه به اهمیت این پروژه‌ها نسبت به برنامه‌ریزی آن و درراستای تحقق‌پذیری در ردیف بودجه شهرداری و منابع بازآفرینی شهری لحاظ شده است.

انتهای پیام/103


https://qom.ir/RcPl6