رفتن به محتوای اصلی
۲ مهر, ۱۴۰۳ / ۱۰:۱۸
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم مطرح کرد:

شناسایی ۴۰۰ مرکز غیرمجاز جمع‌آوری پسماند خشک در قم

شناسایی ۴۰۰ مرکز غیرمجاز جمع‌آوری پسماند خشک در قم
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم گفت: حدود ۴۰۰ مرکز غیرمجاز جمع‌آوری پسماند خشک در قم شناسایی و تعداد قابل توجهی از آن‌ها تعطیل شدند.

سید عبدالله میرابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، با اشاره به افزایش سالانه حریق گاراژ ضایعاتی در سطح شهر اظهار کرد: به منظور پیشگیری از مشکلات حریق گاراژهای ضایعاتی به دنبال ارتقا خدمات ایمنی و امنیتی و افزایش ضریب ایمنی در سطح شهر هستیم.

وی با تاکید بر اینکه گاراژهای غیرمجاز جمع‌آوری پسماند در سطح شهر باید به شهرک بازیافت منتقل شوند، افزود: نظارت دستگاه‌های متولی باعث کاهش دغدغه‌های محیط زیستی و بهداشت جامعه شده و نگرانی‌های امنیتی را رفع کرده و موجب بهبود وضعیت سیما و منظر شهر می‌شود.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم با بیان اینکه اقتصاد شهر تحت تأثیر پسماندهای نا زیبا و آلوده است، ابراز کرد: وجود این مراکز غیر مجاز در محلات شهر باعث افت ارزش املاک مجاور می‌شود.

میرابراهیمی از شناسایی ۴۰۰ گاراژ فعال در سطح شهر در سال گذشته خبر داد و گفت: تصمیماتی برای برای واگذاری اراضی موجود به فعالین این شغل گرفته شد تا گاراژهایی که از تغییر کاربری پارکینگ و باغ‌های خانه‌های مسکونی شکل گرفته، حذف شود.

وی در پایان اضافه کرد: شهروندان در صورت مشاهده گاراژهای ضایعاتی فعال در سطح شهر با سامانه ۱۳۷ مردمی تماس گرفته و اعلام کنند تا کمترین زمان این گاراژها شناسایی، تعیین تکلیف شود.


منبع مطلب: شهرنیوز
https://qom.ir/DDPvE