رفتن به محتوای اصلی
۸ مهر, ۱۴۰۲ / ۱۳:۴۱

شهردار قم درگذشت پدر شهیدان آذرنگ را تسلیت گفت

شهردار قم درگذشت پدر شهیدان آذرنگ را تسلیت گفت
شهردار قم با صدور پیامی درگذشت حاج سید حسین آذرنگ پدر شهیدان والامقام سید مجید و سید رضا آذرنگ را تسلیت گفت.

به گزارش شهرنیوز، دکتر سید مرتضی سقائیان‌نژاد شهردار قم در پی درگذشت ابوشهید حاج سید حسین آذرنگ، با صدور پیامی این ضایعه را به بازماندگان و مردم شریف قم تسلیت گفت.

متن پیام تسلیت شهردار قم به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

فَرِحينَ بِما آتاهُمُ اللَّهُ مِن فَضلِهِ وَيَستَبشِرونَ بِالَّذينَ لَم يَلحَقوا بِهِم مِن خَلفِهِم أَلّا خَوفٌ عَلَيهِم وَلا هُم يَحزَنونَ (آل عمران ۱۷۰)

با اندوه فراوان مطلع شدم مرحوم مغفور حاج سید حسین آذرنگ بعد از دورانی سخت و صبر بر ناراحتی های جسمی، دعوت معبود را لبیک گفته و از این دنیای فانی به سرای ابدی رخت بسته‌اند و به فرزندان شهیدش سید رضا و سید مجید در سرای آخرت پیوسته‌اند.

بدون شک وجود بابرکت چنین افرادی که شخصیت و منش آنان برگرفته از آموزه‌های والا و واقعی دین مبین اسلام و تأسی به سیره‌ی اخلاقی ائمه معصومین علیهم السلام است، در تربیت نسلی آگاه و ولایت مدار اثرگذار و مؤثر بوده است و ما حصل آن فرزندانی شهیر به حب و قرب الی الله و شهید در راه اسلام و انقلاب بوده است.

ضمن تسلیت به مردم شریف استان قم و خانواده‌های داغدار ، صبری جزیل بر این محنت و فراق، از درگاه حضرت حق و هم‌نشینی روح بلند آن مرحوم در سرای برین با اولیاء الهی و فرزندان شهیدش مسئلت می‌نمایم.

سید مرتضی سقائیان‌نژاد

شهردار قم

انتهای پیام/105


https://qom.ir/PdN8