رفتن به محتوای اصلی
رئیس دپارتمان راه و پل استانداری کربلا:

شهرداری قم اقدامات منحصربه‌فردی در توسعه فضای سبز شهری دارد

شهرداری قم اقدامات منحصربه‌فردی در توسعه فضای سبز شهری دارد
رئیس دپارتمان راه و پل استانداری کربلا گفت: قم انصافاً از لحاظ فضای سبز و درخت‌کاری و گل‌کاری (تزئین فضای سبز)، جداول کشی‌های خیابان اقدامات منحصربه‌فردی دارد.

به گزارش شهرنیوز به نقل از ستاد خبری نخستین همایش ملی راهبردهای توسعه فضای سبز شهرهای حاشیه کویر، محمدحسین العقابی رئیس دپارتمان راه و پل استانداری کربلا امروز – سه‌شنبه بیست و پنجم مهرماه - در این همایش  که در سالن همایش‌های دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه قم برگزار شد، در گفت‌وگو با خبرنگاران، با اشاره به حضور در ایران به‌منظور تبادل تجربیات بین شهرهای قم و کربلا اظهار داشت: برای انتقال تجربه فضای عمرانی، فضای سبز و خیابان‌کشی‌ها منظم و چشم‌گیر، به شهر مقدس قم آمده‌ام.

وی با بیان اینکه قم انصافاً از لحاظ فضای سبز و درخت‌کاری و گل‌کاری (تزئین فضای سبز)، جداول کشی‌های خیابان اقدامات منحصربه‌فردی دارد، ابراز کرد: بنده سعی می‌کنم این تجربه موفق را به شهر کربلا منتقل کنم، چراکه این شهر مقدس بیش از این خدمات را مستحق داشتن خدمات است.

رئیس دپارتمان راه و پل استانداری کربلا از برگزار کنندگان این همایش ملی تقدیر کرد و گفت: افراد زیادی در قم مشغول به خدمات‌رسانی هستند تا این شهر به خوبی پذیرای مسافران و زائران باشد.

انتهای پیام/104


https://qom.ir/DDP3Y