رفتن به محتوای اصلی
۳۰ فروردین, ۱۴۰۴ / ۱۵:۳۶
معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری قم:

شهرداری قم به دنبال هوشمندسازی خدمات شهری در سال 1403

شهرداری قم به دنبال هوشمندسازی خدمات شهری در سال 1403
معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری قم گفت: هوشمندسازی خدمات و نظارت بر حسن انجام کارها یکی از رویکردهای اساسی خدمات شهری در سال 1403 بود.

مهدی اصفهانیان مقدم در گفت‌وگو با شهرنیوز از دستاوردهای سال 1403 این معاونت خبر داد و اظهار کرد: مهمترین هدف ما در سال گذشته حرکت به سمت هوشمندسازی و مکانیزه کردن خدمات شهری با رویکرد قانونمداری، دانش‌محوری و مردم‌مداری بود که خوشبختانه در این زمینه موفقیت‌های خوبی کسب کردیم.

وی به ساختار سازمانی تحت مدیریت خود اشاره کرد و افزود: معاونت محیط زیست و خدمات شهری شامل 6 سازمان اصلی، 2 اداره کل و مدیریتهای تخصصی است که همگی در راستای ارتقای کیفیت زندگی شهروندان فعالیت میکنند.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری قم از برگزاری 72 جلسه هیئت مدیره و 12 جلسه شورای سازمان در سال گذشته خبر داد و تأکید کرد: تمام این جلسات با هدف تدوین و پیگیری اهداف کلان شهری برگزار شد که مهمترین آنها ارتقای کیفیت محیط زیست شهری و تأمین محیطی پایدار و سالم برای شهروندان بود.

وی به اقدامات انجام شده در این زمینه اظهار کرد: بهینه‌سازی مدیریت پسماند، توسعه فضای سبز، افزایش ایمنی شهر، زیباسازی منظر شهری، ارتقای فرهنگ شهروندی و بهبود خدمات رفاهی برای زائران و مسافران از جمله برنامه‌های اجرا شده در سال گذشته بود.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری قم در پایان گفت: این روند با قدرت در سال جاری نیز ادامه خواهد یافت و ما مصمم هستیم با استفاده از فناوری‌های نوین، خدمات بهتری به شهروندان ارائه دهیم.


منبع مطلب: شهرنیوز
https://qom.ir/mMtO6u