رفتن به محتوای اصلی
۱۶ فروردین, ۱۴۰۳ / ۱۳:۵۹
معاون شهردار قم؛

شهروندان قمی برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس از ناوگان حمل‌ونقل عمومی استفاده کنند

شهروندان قمی برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس از ناوگان حمل‌ونقل عمومی استفاده کنند
معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم از پیش‌بینی تدابیر ترافیکی مانند اتوبوس، تاکسی و پارکینگ همزمان با روز جهانی قدس خبر داد و گفت: شهروندان با استفاده از حمل‌ونقل عمومی و به‌ویژه در مسیرهای منتهی به راهپیمایی، در کاهش ترافیک یاری‌رسان باشند.

رضا خانه‌زاد یزدی در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، با آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان و گرامیداشت روز جهانی قدس، اظهار داشت: مدیریت شهری در حوزه حمل‌ونقل و ترافیک همزمان با راهپیمایی روز جهانی قدس و تشیع شهید راه قدس محسن صداقت، تدابیر ویژه‌ای برای خدمات‌رسانی به روزه‌داران و شهروندان قمی اندیشیده است.

وی با بیان اینکه در راستای برگزاری باشکوه راهپیمایی روز جهانی قدس، با همکاری دستگاه‌های مختلف برنامه‌ریزی‌هایی انجام‌شده است، ابراز کرد: به‌منظور تسهیل حضور مردم، کلیه خطوط اتوبوس‌رانی شهر قم از ساعت 7 صبح فردا جمعه 17 فرودین ماه تا پایان مراسم به‌صورت رایگان به ارائه خدمات و سرویس‌دهی خواهند پرداخت.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم از رایگان بودن خدمات پارکینگ‌های هسته مرکزی همزمان با راهپیمایی روز جهانی قدس خبر داد و گفت: پارکینگ‌های شهید کاظمی، شرقی، زائر و بهار از ساعت 8 صبح تا پایان مراسم به‌صورت رایگان در اختیار مردم و شهروندان خواهد بود.

وی پیش‌بینی تعداد مناسبی تاکسی برای خدمات‌رسانی را مطرح کرد و با درخواست از شهروندان برای استفاده از حمل‌ونقل عمومی تصریح کرد: شهروندان با استفاده از حمل‌ونقل عمومی و به‌ویژه در مسیرهای منتهی به راهپیمایی، در کاهش ترافیک یاری‌رسان باشند تا بتوان هرچه بهتر به ارائه خدمات پرداخت.

انتهای پیام/104


https://qom.ir/REPKv