رفتن به محتوای اصلی
۹ آبان, ۱۴۰۲ / ۱۲:۲۵
رئیس کمیسیون زنان و خانواده شورای اسلامی شهر قم:

صدور مجوز تجاری به مدارس حاشیه معابر

صدور مجوز تجاری به مدارس حاشیه معابر
عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر قم با اشاره به مشکلات مالی و لزوم توجه به برنامه‌های آموزشی و فرهنگی در مدارس گفت: درصورتی‌که شهرداری به مدارسی که امکان و فضای مناسب برای داشتن تجاری دارند مجوز بدهند بسیاری از مشکلات مالی آن‌ها حل خواهد شد.

به گزارش شهرنیوز به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، نرجس نیازمند در صد و هفتمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم که در ساختمان شهید باکری برگزار شد اظهار داشت: تأمین نیازهای زیرساختی مدارس یکی از دغدغه‌های آموزشی مدیریت شهری و آموزش و پرورش است.

وی به پایین بودن سرانه مالی مدارس اشاره کرد و افزود: مدیران مدارس مجبور به تأمین نیازهای ابتدای مدارس بوده و این چالش فرصت توجه مسائل فرهنگی و آموزشی را کم کرده است.

رئیس کمیسیون زنان و خانواده شورای اسلامی شهر قم تصریح کرد: آموزش و پرورش درخواست مجوز تجاری از شهرداری را دارند تا مدارس بتوانند در تامین نیازهای خود بصورت خودکفا عمل نمایند.

وی ادامه داد: مدارسی که در حاشیه معابر هستند و امکان ساخت تجاری دارند می‌توانند از این فرصت استفاده کرده و برای برنامه‌های فرهنگی و آموزشی مدارس کسب درآمد کنند.

نیازمند در پایان تأکید کرد: مدارس نیز مانند مساجد می‌توانند در تأمین نیازهای خود همچنین ارتقاء و گسترش فعالیت های آموزشی و فرهنگی ، از این فرصت استفاده کرده و درخواست همکاری شهرداری با آنان را داریم.


منبع مطلب: شهرنیوز
https://qom.ir/DlPPb