رفتن به محتوای اصلی
۱ مهر, ۱۴۰۳ / ۱۳:۰۲
نماینده قم در زنگ بازگشایی مدارس مطرح کرد:

ضرورت ایجاد بستر علمی و فرهنگی برای نسل جوان در کشور

ضرورت ایجاد بستر علمی و فرهنگی برای نسل جوان در کشور
نماینده قم در مجلس شورای اسلامی گفت: با همت و همکاری مسئولین، معلمان و والدین، لازم است تا بستر مناسبی برای رشد علمی و فرهنگی نسل جوان فراهم شود.

به گزارش شهرنیوز، همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید، آئین نواختن زنگ مدرسه صبح امروز با حضور حجت الاسلام روان‌بخش، منان رئیسی نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی، سبحانی عضو شورای شهر قم و اقبالیان مدیر منطقه چهار شهرداری قم در هنرستان فنی و حرفه‌ای نمونه دولتی حاج محمد گیوه چی برگزار و زنگ اول مهر توسط پدر شهید ایمانی به صدا درآمد.

حجت الاسلام روان‎بخش ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی با بیان اینکه دانش آموزان آینده سازان کشور هستند، اظهار کرد: این مقطع از سال همواره یادآور اهمیت تعلیم و تربیت در رشد و پیشرفت کشور عزیزمان است.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش، پایه‌گذار توسعه و اعتلای هر جامعه‌ای است و بدون شک سرمایه‌گذاری در این حوزه، سرمایه‌گذاری برای آینده روشن ایران اسلامی است، افزود: از دانش آموزان و دانشجویان عزیز انتظار دارم با تلاش و پشتکار، مسیر علم و دانش را با انگیزه و هدفمندی طی کنند و همواره به نقش خود در ساختن آینده‌ای بهتر آگاه باشند.

نماینده قم در مجلس شورای اسلامی ضمن قدردانی از معلمان خاطرنشان کرد: معلمان و اساتید چراغ راه هدایت نسل‌های آینده هستند.

وی در پایان اضافه کرد: با همت و همکاری مسئولین، معلمان و والدین، لازم است تا بستر مناسبی برای رشد علمی و فرهنگی نسل جوان فراهم شود.


منبع مطلب: شهرنیوز
https://qom.ir/DMPex