رفتن به محتوای اصلی
۲۳ مرداد, ۱۴۰۳ / ۰۸:۱۹
در بازدید معاون شهردار قم از منطقه سه مطرح شد؛

ضرورت تسریع در اجرای پروژه‌های عمرانی منطقه 3 قم/لزوم مدیریت مصرف انرژی در ساختمان‌های اداری

ضرورت تسریع در اجرای پروژه‌های عمرانی منطقه 3 قم/لزوم مدیریت مصرف انرژی در ساختمان‌های اداری
در راستای بازدیدهای دوره‌ای مناطق و سازمان‌های شهرداری قم، بررسی وضعیت منطقه سه با حضور معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری مورد بررسی قرار گرفت.‏

به گزارش شهرنیوز، مجید محمدرضاخانی و هیئت همراه ضمن بازدید از منطقه سه، در جریان اقدامات و تکالیف این ‏منطقه شهری قرار گرفت.

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم در این بازدید ضمن تقدیر از عملکرد چهارماهه شهرداری منطقه در راستای تحقق برنامه‌ها و ‏پروژه‌ها، خواستار نگاه ویژه مدیریتی در بحث درآمدزایی و تسریع در اجرای پروژه‌های عمرانی بر اساس ‏برنامه زمان‌بندی و مدیریت کنترل پروژه بودجه مصوب شد.

مهرداد روحانی وزیری مدیر منطقه نیز ضمن ارائه گزارش از وضعیت منطقه و پروژه‌های شاخص بودجه‌ای، به رینگ ‏پشتیبان بلوار شهید خداکرم، توسعه و نگهداری فضای سبز، تکمیل و تجهیز روشنایی بوستان ولایت، ساماندهی ‏ورودی‌های شهر و اجرای پروژه‌های روکش آسفالت منطقه اشاره داشت.

در این بازدید، معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی، موضوع مدیریت مصرف انرژی در ساختمان‌های اداری را ‏یکی از مسائل روز برشمرد و خواستار نگاه ویژه مدیران به این موضوع شد.

وی به‌منظور بررسی دقیق‌تر برنامه‌های عملیاتی زیرمجموعه شهرداری بر اساس بودجه مصوب و روند ‏پیشرفت فیزیکی، برنامه‌های عملیاتی این منطقه را مناسب و قابل‌قبول توصیف برشمرد.

محمدرضاخانی در این دیدار گفت: باتوجه به دغدغه همکاران شهرداری در خصوص امنیت شغلی و موارد ‏حقوق و مزایا، ضرورت دارد به‌منظور برقراری عدالت در پرداختی حضور فرد، به میزان فعالیت، کیفیت کار و ‏نظر مدیر مربوط توجه شود‎‏ و مدیریت منابع انسانی منطقه از لحاظ کمی و کیفی  با دقت ویژه بررسی گردد .‏

در پایان معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم مطرح کرد: ضمن اعلام تدوین برنامه مدون روزانه و ‏ماهیانه درصدد آن برآمده‌ایم که به همراه کلیه عوامل اجرایی و ستادی به رشد و ارائه خدمات بهتر از پیش ‏به شهروندان هستیم‎.‎

انتهای پیام/104


https://qom.ir/mYPMO