رفتن به محتوای اصلی

ضرورت حفظ و نگهداری درختان همانند کاشت آنان دارای اهمیت است

ضرورت حفظ و نگهداری درختان همانند کاشت آنان دارای اولویت است
مسئول دفتر نمايندگي ولی‌فقیه در بنياد مسکن انقلاب اسلامي استان قم با اشاره به اینکه هرسال درختان بسیاری کشت می‌شوند که باید نسبت به نگهداری از آن‌ها کوشید، گفت: اگرچه تمام درختان دارای ثمره هستند اما باید تلاش ما در راستای کاشت درختان مثمر باشد.

به گزارش شهرنیوز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیداحمد میرعمادی در حاشیه آئین کاشت نهال با حضور مدیران استانی و شهری، کارمندان سپاه، بسیج و نیروهای هلال‌احمر که در بوستان جنگلی مرجعیت برگزار شد، اظهار کرد: مسئله حیات انسان و عوامل حیات یکی از موضوعات مهمی بوده که در قرآن کریم به آن تأکید فراوان شده است.

وی با اشاره به اینکه درخت و محیط‌زیست یکی از عوامل تأثیرگذار در حیات بشر است، مطرح کرد: درختکاری به معنای بالابردن کیفیت عمر انسان‌ها است.

مسئول دفتر نمايندگي ولی‌فقیه در بنياد مسکن انقلاب اسلامي استان قم با بیان اینکه درختکاری به منزله دمیدن هوای تازه به روح و جان انسان‌ها است، عنوان کرد: درختکاری یک وظیفه برای افرادی است که دوست دارند حیات بشر تداوم پیدا کند.

وی با تأکید بر اینکه برای تقویت کیفیت زندگی مردم باید به سمت درختکاری برویم، خاطرنشان کرد: در این موضوع و عرصه باید همه احساس مسئولیت داشته باشند.

میرعمادی با بیان اینکه در این راستا مسئولیت اجتماعی یک موضوع مهم و حیاتی است، تصریح کرد: پس از کشت درخت‌ها باید اهتمام لازم در راستای حفاظت از آن‌ها وجود داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه هرسال درختان بسیاری کشت می‌شوند که باید نسبت به نگهداری آن‌ها نیز کوشید، یادآور شد: اگرچه تمام درختان دارای ثمره هستند ولی باید تلاش ما در راستای کاشت درختان مثمر باشد.

مسئول دفتر نمايندگي ولی‌فقیه در بنياد مسکن انقلاب اسلامي استان قم اضافه کرد: کاشت درختانی که بتوانیم از میوه و ثمره آن‌ها استفاده کنیم همواره جزو سفارش‌های مقام معظم رهبری بوده است.

 وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری اهتمام ویژه‌ای به امر درختکاری دارند، گفت: اینکه رهبر جامعه خود را مقید می‌داند که هر سال درختی کاشت کند، نشان از اهمیت موضوع درختکاری دارد.

انتهای پیام/103


https://qom.ir/KYPm6