رفتن به محتوای اصلی
۹ اردیبهشت, ۱۴۰۲ / ۱۴:۱۷
عضو شورای اسلامی شهر قم:

ضرورت همکاری بیشتر برای تعیین تکلیف بخش تره‌بار میدان شهید مطهری/مصوبات نوسازی بافت فرسوده عملیاتی شود

ضرورت همکاری بیشتر برای تعیین تکلیف بخش تره‌بار میدان شهید مطهری/مصوبات نوسازی بافت فرسوده عملیاتی شود
رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای اسلامی شهر قم گفت: تعیین تکلیف بخش تره‌بار میدان مطهری نقش مهمی در تسریع ساماندهی میدان اصلی شهر دارد.

به گزارش شهرنیوز، محسن محرری در جلسه کمیسیون تلفیق با محوریت حوزه عمران و حمل‌ونقل که در سالن جلسات شورای اسلامی شهر قم برگزار شد اظهار داشت: یکی از دغدغه‌های جدی، تعیین تکلیف بخش تره‌بار میدان شهید مطهری است.
وی با بیان اینکه تعیین تکلیف بخش تره‌بار میدان شهید مطهری نقش مهمی در تسریع ساماندهی این بخش دارد، افزود: ساماندهی میدان شهید مطهری و تهاتر زیرگذر در اولویت است، در این راستا قسمت تملک نشده نیاز به همراهی‌های بیشتری دارد؛ همچنین این امر با حمایت استانداری قابل‌حل است و بخش تره‌بار عملیاتی خواهد شد.
رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای اسلامی شهر قم عنوان کرد: تأمین زیرساخت‌های بلوار پیامبر اعظم(ص) یکی از دغدغه‌های جدی است، چراکه پروژه‌ها در حال تکمیل است و در این محدوده چند پروژه هتل داریم که با توجه به کمبود تخت باید مشارکت‌های لازم صورت بگیرد.
وی با تقدیر از فعالیت‌ها و همکاری‌های کمیسیون ماده 5 برای تعیین تکلیف بسیاری از موارد در قم، خاطرنشان کرد: حمایت شهرداری در خصوص تعیین تکلیف بافت فرسوده بسیار ارزشمند است؛ در طول 6 سال گذشته مدیریت شهری با این چالش مواجه بود که خسارت سنگینی به شهر وارد شد و عقب‌افتادگی‌هایی را شاهد بوده‌ایم.
محرری با تأکید بر اینکه با عملیاتی شدن این طرح‌ها بسیاری از بافت فرسوده و شوارع تعیین تکلیف می‌شود، گفت: اگر این بخش ساماندهی نشود مشوق‌ها نیز خنثی می‌شود وامید است مصوبه کمیسیون ماده 5 در جهت نوسازی بافت فرسوده عملیاتی شود.
انتهای پیام/


منبع مطلب: شهرنیوز
https://qom.ir/rQN7