رفتن به محتوای اصلی
۱۷ تیر, ۱۴۰۳ / ۱۰:۰۶
معاون شهردار قم:

طرح جامع ساماندهی مشاغل شهری در قم تدوین شود/ضرورت تأمین زیرساخت شهرک‌های صنوف و خودرویی

طرح جامع ساماندهی مشاغل شهری در قم تدوین شود/ضرورت تأمین زیرساخت شهرک‌های صنوف و خودرویی
معاون محیط‌زیست و خدمات شهری شهرداری قم بر لزوم تدوین طرح جامع ساماندهی مشاغل شهری شهر قم با اولویت مسئله آلایندگی خبر داد.

به گزارش شهرنیوز، مهدی اصفهانیان‌مقدم در جلسه شورای سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم، اظهار کرد: مسئله ساماندهی مشاغل در شهر قم نیاز به اقدامات ویژه‌ای دارد.

 وی خاطرنشان کرد: برای این منظور باید با برنامه‌ریزی و در نظر گرفتن جوانب اقتصادی و اجتماعی حرکت کرد تا نتایج خوبی حاصل شود.

 معاون محیط‌زیست و خدمات شهری شهرداری قم با تأکید بر اینکه طرح جامع ساماندهی مشاغل مزاحم شهری باید با اولویت‌بندی صنوف آلاینده در مناطق هشت‌گانه تهیه شود، خاطرنشان کرد: بعضی مناطق شهری ازجمله خیابان امام خمینی (ره)، خیابان شهید بهشتی، بلوار آزادگان و هسته مرکزی شهر در این زمینه اولویت دارد و باید اقدامات لازم برای رسیدن به مرحله اجرا آغاز شود.

وی با اشاره به وضعیت تحقق بودجه سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری قم اضافه کرد: در چند نوبت به سازمان اختیار داده‌شده است تا املاکی را برای تحقق اهداف خود به فروش برساند.

 اصفهانیان‌مقدم به اهمیت اقبال شهروندان نسبت به شهرک خودرویی و شهرک صنوف اشاره کرد و گفت: رفع مشکلات زیرساختی ازجمله معضل تأمین برق می‌تواند این موضوع را به جریان بیندازد.

 معاون محیط‌زیست و خدمات شهری شهرداری قم لزوم مشارکت تمام بخش‌های شهرداری برای ساماندهی مشاغل شهری را مورد توجه قرارداد و مطرح کرد: در بعضی واحدها مسئله پایان‌کار یا تأمین پارکینگ وجود دارد که باید نسبت به حل این معضلات اقدام شود.

انتهای پیام/104


https://qom.ir/FEPve