رفتن به محتوای اصلی
۲۲ فروردین, ۱۴۰۲ / ۱۱:۱۸
معاون شهردار قم:

عملیات بهسازی مسیر ریل‌های جمع‌آوری‌شده قم به‌زودی آغاز می‌شود/احداث فضای سبز شهری در محور

عملیات بهسازی مسیر ریل‌های جمع‌آوری‌شده قم به‌زودی آغاز می‌شود/احداث فضای سبز شهری در محور
معاون فنی و عمرانی شهرداری قم گفت: از اواسط اردیبهشت‌ماه شروع کار عمرانی و بهسازی محور ریل‌های جمع‌آوری‌شده از انتهای مصلی قدس تا عماریاسر و بعدازآن به‌صورت فاز به فاز آغاز می‌شود.

به گزارش شهرنیوز، عباس حلوایی زاده در گفت‌وگویی با اشاره به آخرین وضعیت جمع‌آوری ریل‌های متروکه و اجرای طرح‌های جایگزین برای آن‌ها اظهار داشت: یکی از مصوبات سفر رئیس‌جمهور به قم، جمع‌آوری ریل‌های متروکه از سطح شهر بود که سال گذشته با انجام دو قرارداد در یک مرحله جمع‌آوری ریل‌ها و پابندها در مرحله بعد خاک‌برداری‌ها صورت گرفت.
وی با بیان اینکه برای این پروژه طراحی فاز یک و دو انجام‌شده است، ابراز کرد: در بودجه سال جاری حدود 50 میلیارد تومان برای روسازی و بهسازی این مسیر در نظر گرفته‌شده است.
معاون فنی و عمرانی شهرداری قم ادامه داد: مطالعات اولیه ترافیکی این محور در سال گذشته انجام و مقرر شد که محور به‌صورت فضای سبز شهری با مسیرهای ویژه پیاده و دوچرخه طراحی و اجرا شود تا فضای شهر مناسبی برای شهروندان صورت گیرد.
وی با بیان اینکه بعد از اخذ مصوبات و ارائه اسناد مناقصه، به‌زودی پیمانکار این پروژه مشخص می‌شود، تصریح کرد: از اواسط اردیبهشت‌ماه شروع کار عمرانی و بهسازی این محور از انتهای مصلی قدس تا عماریاسر و بعدازآن به‌صورت فاز به فاز آغاز می‌شود تا بتوانیم فضای سبز مناسبی برای شهروندان داشته باشیم.
انتهای پیام/


منبع مطلب: شهرنیوز
https://qom.ir/rqNK