رفتن به محتوای اصلی

فراهم شدن امکان دریافت کد نوسازی جدید از"کد نوسازی قدیم" در سامانه قمیار

فراهم شدن امکان دریافت کد نوسازی جدید از
رئیس اداره کنترل و نظارت بر شهرسازی الکترونیک شهرداری قم از فراهم شدن امکان دریافت کد نوسازی جدید از"کد نوسازی قدیم" در سامانه قمیار در جهت ارائه خدمات هوشمند در شهرداری قم خبر داد.

سید محمود حاجی میر رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، اظهار داشت: با تلاش اداره کنترل و نظارت بر شهرسازی الکترونیک، گزینه دریافت کد نوسازی جدید بواسطه کد نوسازی قدیم درسامانه قمیار به آدرس my.qom.ir ایجاد شده است.

وی خاطرنشان کرد: با هماهنگی‌های صورت گرفته معاونت شهرسازی و معماری شهرداری قم با سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قم، این اداره موفق به راه اندازی خدمت جدیدی در سامانه قمیار شده است که از این پس دریافت کد نوسازی جدید هر ملک از طریق کد نوسازی قدیم آن فراهم شده است.

رئیس اداره کنترل و نظارت بر شهرسازی الکترونیک شهرداری قم تصریح کرد: اطلاع از کد نوسازی هر ملک گام اولیه در ثبت درخواست پروانه احداث بنا، گواهی عدم خلاف، گواهی پایانکار و... در سامانه قمیار است و شهروندان می توانند درخواست های خود را که نیاز به کد نوسازی دارد از طریق زبانه کد نوسازی قدیم به جدید در سایت my.qom.ir انجام دهند که این اقدام گامی دیگر در جهت ارائه خدمات هوشمند در شهرداری قم است.

انتهای پیام/103


https://qom.ir/KlPbM