رفتن به محتوای اصلی
۷ خرداد, ۱۴۰۲ / ۰۹:۳۱
رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر قم:

فعالان روابط عمومی مدیریت شهری افسران جنگ نرم هستند/پروژه‌های شهری باید پیوست رسانه‌ای داشته باشند

فعالان روابط عمومی مدیریت شهری افسران جنگ نرم هستند/پروژه‌های شهری باید پیوست رسانه‌ای داشته باشند
رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر قم گفت: فعالان امروز روابط عمومی‌ها در مدیریت شهری، به‌نوعی افسران جنگ نرم هستند و آنان در قالب‌های مختلف در کنار کمک به انعکاس بهتر فعالیت‌های سازمان، در حال کمک به‌نظام و کشور در امیدآفرینی هستند.

به گزارش شهرنیوز، مصطفی ملایی در نخستین گردهمایی و هم‌اندیشی مسئولین ارتباطات و امور فرهنگی سازمان‌ها و مناطق شهرداری قم که در سالن جلسات شهرداری برگزار شد، با مقایسه فعالیت‌ها در جنگ سخت دیروز و جنگ نرم امروز اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس جنگ سخت و تحمیلی بود ولی امروز جنگ نرم و قدرت است.

وی با بیان اینکه در آن زمان کانال و معبر و امروز شبکه و کابل و به‌جای موشک امروز هشتک در جنگ نرم وجود دارد، ابراز کرد: فعالان امروز روابط عمومی‌ها در مدیریت شهری، به‌نوعی افسران جنگ نرم هستند و آنان در قالب‌های مختلف در کنار کمک به انعکاس بهتر فعالیت‌های سازمان، در حال کمک به‌نظام و کشور در امیدآفرینی هستند.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر قم با تأکید بر اینکه امروز جنگ، جنگ شناختی است، افزود: در جنگ نرم، فکر و ذهن در قالب‌های مختلف رسانه‌ای، گزارش، خبر، چندرسانه‌ای، شبکه‌های اجتماعی و... شکل می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه عرصه امروز، فرصت تیترزنی است و باید عرصه امید و نشاط‌آفرینی باشد، ادامه داد: هرچه روابط عمومی قوی‌تر، تشریح اقدامات آسان‌تر صورت می‌گیرد.

ملایی خاطرنشان کرد: نیاز پروژه‌های امروز شهر داشتن پیوست رسانه‌ای است و با توجه به این حجم بالای کارها و فعالیت‌ها، خروجی اقدامات نیاز به اطلاع‌رسانی بهتر دارد.

وی با بیان اینکه اگر مدیریت شهری معتبر باشد، ارتقای جایگاه انجام می‌شود، مطرح کرد: دشمنان تمام‌قد در حال تخریب جایگاه قم و اعتبارزدایی از این شهر هستند که در این راستا هرچه تشریح بهتر فعالیت‌ها صورت گیرد، جایگاه قم ارتقا می‌یابد.

انتهای پیام/


https://qom.ir/uMNL