رفتن به محتوای اصلی
رئیس کمیته انتظامی ستاد تسهیلات و خدمات سفر شهرداری قم:

فعالیت 200 نفر برای انتظام بخشی نیمه شعبان/نظارت و برخورد با دستفروشان

فعالیت 200 نفر برای انتظام بخشی نیمه شعبان/نظارت و برخورد با دستفروشان
رئیس کمیته انتظامی ستاد تسهیلات و خدمات سفر شهرداری قم گفت: چادر زدن‌ها در سطح شهر در سال‌های گذشته بی‌نظمی ایجاد می‌کرد که در این راستا با 200 نفر نیرو و یگان انتظامی این موضوع دنبال می‌شود.

به گزارش شهرنیوز، احمدرضا شفیعی در جلسه ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر شهرداری قم که در سالن جلسات رضوان شهرداری برگزار شد، اظهار کرد: این کمیته چندین مأموریت را برای انتظام بخشی نیمه شعبان دنبال می‌کند.
وی با اشاره به اینکه هماهنگی و تعاملات با نیروی انتظامی یکی از اصلی‌ترین مأموریت‌های این کمیته است، مطرح کرد: جلسات متعددی در این راستا برگزارشده و تعاملات لازم میان شهرداری و نیروی انتظامی برقرار است.
رئیس کمیته انتظامی ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر شهرداری قم، لزوم رعایت نظم و انضباط شهری را مدنظر قرارداد و گفت: چادر زدن‌ها در سطح شهر در سال‌های گذشته بی‌نظمی ایجاد می‌کرد که در این راستا با 200 نفر نیرو و یگان انتظامی این موضوع دنبال می‌شود. 
مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری قم با بیان اینکه نظارت لازم بر دستفروشان نیز در این ایام انجام خواهد شد، عنوان کرد: همچنین در حوزه معضلات اجتماعی نیز هماهنگی لازم با بهزیستی و کمیته امداد انجام‌شده است تا در صورت بروز مشکل سریعاً رفع شود.
انتهای پیام/


منبع مطلب: شهرنیوز
https://qom.ir/nUNv