رفتن به محتوای اصلی
۱۵ اسفند, ۱۴۰۱ / ۱۴:۵۳
مدیر منطقه هشت شهرداری قم

فعالیت 90 نفر نیروی خدمت‌رسان شهرداری منطقه هشت در نیمه شعبان/آماده‌سازی کامل پارکینگ 7 مسجد مقدس جمکران

فعالیت 90 نفر نیروی خدمت‌رسان شهرداری منطقه هشت در نیمه شعبان/آماده‌سازی کامل پارکینگ 7 مسجد مقدس جمکران
دیر منطقه هشت شهرداری قم گفت: در محدوده ستاد منطقه هشت، 90 نفر نیروی خدمت‌رسانی این منطقه در سه شیفت فعالیت خواهند داشت.

به گزارش شهرنیوز، محمدحسین علی‌اکبری در جلسه ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر شهرداری قم که در سالن جلسات رضوان شهرداری برگزار شد، اظهار کرد: از عمود 96 تا انتهای رینگ مسجد مقدس جمکران محدوده خدمت‌رسانی شهرداری منطقه هشت است.
مدیر منطقه هشت شهرداری قم ادامه داد: با توجه به تمرکز موکب‌ها و ایستگاه‌های صلواتی در این محدوده، این منطقه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.
وی با اشاره به اینکه ستاد شهرداری این منطقه در این محدوده مستقرشده است، مطرح کرد: یک تانکر آب شیرین، 50 کارتن پلاست، 12 چشمه سرویس بهداشتی و مخازن فان در این محدوده آماده خدمت‌رسانی هستند. 
علی‌اکبری با بیان اینکه 100 مترمربع سازه فلزی برای محل استراحت، نمازخانه، غرفه گمشدگان و محل شارژ موبایل احداث‌شده است، عنوان کرد: همچنین پارکینگ شماره هفت نیز در اختیار این منطقه قرار گرفته است.
وی با تأکید بر اینکه خط کشی لازم در این پارکینگ انجام شده است، خاطرنشان کرد: در این محدوده 90 نفر نیروی خدمت‌رسان شهرداری منطقه هشت در سه شیفت فعالیت خواهند داشت. 
انتهای پیام/


منبع مطلب: شهرنیوز
https://qom.ir/nqN3