رفتن به محتوای اصلی
۱۵ اسفند, ۱۴۰۱ / ۱۴:۵۵
مدیر منطقه یک شهرداری قم خبر داد

فعالیت ستاد منطقه یک در 2 نقطه همزمان با نیمه شعبان/از توزیع 500 تن آسفالت تا بهسازی کامل پارکینگ یاوران مهدی

فعالیت ستاد منطقه یک در 2 نقطه همزمان با نیمه شعبان/از توزیع 500 تن آسفالت تا بهسازی کامل پارکینگ یاوران مهدی
مدیر منطقه یک شهرداری قم گفت: ستاد خدمت‌رسانی شهرداری منطقه یک در دو نقطه پارکینگ یاوران مهدی و موکب حضرت معصومه(س) به شهروندان ارائه خدمت خواهد کرد.

به گزارش شهرنیوز، مجید محمدرضاخانی در جلسه ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر شهرداری قم که در سالن جلسات رضوان شهرداری برگزار شد، اظهار کرد:  در بحث سیماومنظر شهری اقدامات متعددی در این ستاد انجام‌شده است.
وی از نصب ریسه‌های رنگی در منطقه یک شهری قم یاد کرد و گفت: همچنین نصب هزار و 450 عدد پرچم آویز با موضوع مهدویت، رنگ‌آمیزی 40 هزار مترمربع از جداول، نصب 250 عدد پرچم تک چوب و نصب 50 عدد سطل زباله در مسیر بلوار پیامبر اعظم(ص) از دیگر اقدامات شهرداری منطقه یک است.
مدیر منطقه یک شهرداری قم با اشاره به اینکه 42 چشمه سرویس بهداشتی در پارکینگ یاوران مهدی نصب‌شده است، عنوان کرد: همچنین در حوزه بهسازی معابر، عملیات آماده‌سازی مسیر پیاده‌روی بلوار پیامبر اعظم(ص) با 500 تن آسفالت انجام‌شده است.
وی با بیان اینکه زیرسازی پارکینگ یاوران مهدی انجام‌شده است، خاطرنشان کرد: عملیات عمرانی اصلاح مسیر خیابان معلم نیز به اتمام رسیده است.
رضاخانی با اشاره به همکاری با ستاد برگزاری جشن‌های نیمه شعبان در مسجد چهارمردان، تصریح کرد: همچنین شهرداری منطقه یک با دو موکب هیئت ثارالله و حضرت معصومه(س) در بلوار پیامبر اعظم(ص) نیز همکاری دارد.
وی در پایان یادآور شد: ستاد خدمت‌رسانی شهرداری منطقه یک در دو نقطه پارکینگ یاوران مهدی و موکب حضرت معصومه(س) به شهروندان ارائه خدمت خواهد کرد.
انتهای پیام/


منبع مطلب: شهرنیوز
https://qom.ir/nxNT