رفتن به محتوای اصلی
۸ اسفند, ۱۴۰۲ / ۱۱:۲۲
مدیر منطقه چهار قم خبر داد:

فعالیت شبانه‌روزی 220 نفر نیروی خدمات شهری منطقه 4 قم همزمان با بارش برف/توزیع 1500 کیسه‌شن و نمک بین شهروندان

فعالیت شبانه‌روزی 220 نفر نیروی خدمات شهری منطقه 4 قم همزمان با بارش برف/توزیع 1500 کیسه‌شن و نمک بین شهروندان
مدیر منطقه چهار شهرداری قم با اشاره به فعالیت 220 نیروی خدمات شهری منطقه همزمان با بارش نزولات آسمانی گفت: ٣٠٠ تن شن و نمک در معابر سطح منطقه و مخازن مخصوص و ١۵٠٠ کیسه‌شن و نمک بین شهروندان توزیع شد.

به گزارش واحد خبر منطقه چهار شهرداری قم، علیرضا اقبالیان اظهار داشت: از آغاز بارش برف در روزهای گذشته، معاونت خدمات شهری منطقه با اتخاذ تمهیدات لازم و با استفاده از تجهیزات و ماشین‌آلات، اقدام به برف‌روبی و مسیر گشایی معابر و گذرهای سطح منطقه کرد.

وی با بیان اینکه با آغاز موج جدیدی از بارش‌های کم‌سابقه که روزهای گذشته شاهد آن بودیم، نیروهای تلاشگر معاونت خدمات شهری با تلاش مستمر و شبانه‌روزی خود، مانع از انسداد معابر اصلی و فرعی این منطقه شدند، گفت: در ۴٨ ساعت گذشته با فعالیت سامانه بارشی و کولاک و برودت هوا، نیروهای خدماتی با آماده‌باش کامل، در راستای تسهیل در تردد وسائط نقلیه شهری و رفع موانع حرکتی شهروندان، از لحظات نخست بارش برف تاکنون با انجام عملیات سریع و به‌موقع، اقدام به برف‌روبی و یخ‌زدایی معابر کرده‌اند.

مدیر منطقه چهار شهرداری قم تصریح کرد: با توجه به جغرافیای منطقه، عملیات برف‌روبی و یخ‌زدایی معابر تا عادی شدن وضعیت جوی استمرار دارد و در حال حاضر هیچ‌گونه مشکلی در زمینه تردد شهروندان در معابر منطقه وجود ندارد و شهروندان می‌توانند در صورت بروز هرگونه مشکل موضوع را از طریق سامانه ۱۳۷ مطرح کرده تا نسبت به رفع مشکلات مطروحه اقدامات مقتضی صورت گیرد.

اقبالیان خاطرنشان کرد: ٣٠٠ تن شن و نمک در معابر سطح منطقه و مخازن مخصوص و ١۵٠٠ کیسه‌شن و نمک بین شهروندان توزیع گردیده و معابر اطراف تمامی مراکز درمانی و بانک‌ها و مکان‌های عمومی جهت تسهیل در عبور و مرور شهروندان برف‌روبی و نمک‌پاشی صورت گرفته است.

انتهای پیام/103


https://qom.ir/KePVd