رفتن به محتوای اصلی
۱ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / ۰۹:۰۶
مدیرعامل سازمان میادین شهرداری قم مطرح کرد؛

فعالیت ۱۴ واحد فروشگاهی شهرداری قم در حوزه تنظیم بازار

فعالیت ۱۴ واحد فروشگاهی شهرداری قم در حوزه تنظیم بازار
مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم گفت: ۱۴ واحد فروشگاهی شهرداری قم در حوزه تنظیم بازار فعال هستند.

محسن صادقی امینی در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، با اشاره به تأکید و حمایت مدیران استانی از فعالیت سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری قم در حوزه تنظیم بازار اظهار کرد: با این حمایت‌ها توانستیم برای نخستین‌بار موضوع تنظیم بازار را در برنامه اصلی سازمان قرار داده است و نسبت به آن اقدامات عملی انجام دهیم.

 وی از مدیریت ۱۴ واحد فروشگاهی برای اجرای طرح تنظیم بازار خبر داد و افزود: بیش از ۱۴ واحد از واحدهای تحت نظر سازمان که شامل فروشگاه‌های همشهری و فروشگاه‌های ریحان بود با این طرح همکاری کردند و کار توزیع گوشت گوسفند، مرغ، تخم‌مرغ، خرما و همچنین برخی از اقلام میوه را در دستور کار خود قرار دادند.

 مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم بازخورد خوب مردم را از اجرای این طرح عنوان و خاطرنشان کرد: با اجرای این طرح مردم توانستند مرغ، گوشت، تخم‌مرغ، خرما و بعضی اقلام میوه را با قیمت مناسب و کیفیت خوب دریافت کنند که شاهد کسب رضایت شهروندان از آن بودیم.

وی ورود شهرداری قم را به حوزه تنظیم بازار در کنترل نرخ تورم مؤثر دانست و از همکاری سازمان جهاد کشاورزی و تعاون روستایی تقدیر کرد و گفت: کاهش نرخ قیمتی نتیجه همکاری سازمان صنعت، معدن تجارت در کنار تلاش‌های استانداری قم و مجموعه وزارت کشور بوده است.

 صادقی امینی با اشاره به موضوع توزیع میوه شب عید افزود: ۱۵ غرفه توزیع میوه شب عید زیر نظر سازمان برپا شد که هم از نظر کیفیت و هم از نظر قیمت، نظارت‌های کافی بر آن‌ها انجام شد.

انتهای پیام/103


https://qom.ir/RZPPQ