رفتن به محتوای اصلی
۹ خرداد, ۱۴۰۲ / ۱۲:۱۷
مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری قم:

فعالیت‌های مستمر اکیپ‌های جمع‌آوری سگ‌های ولگرد در قم/مسئولان برای انتقال دامداری‌ها به خارج شهر کمک کنند

فعالیت‌های مستمر اکیپ‌های جمع‌آوری سگ‌های ولگرد در قم/مسئولان برای انتقال دامداری‌ها به خارج شهر کمک کنند
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم گفت: برخی از دامداری‌ها در محدوده شهری اقدام به رهاسازی سگ‌های ولگرد می‌کنند که دراین‌باره پرونده انتظامی و قضایی تشکیل می‌شود.

به گزارش شهرنیوز، سید عبدالله میرابراهیمی در گفتگویی پیرامون وجود سگ‌های ولگرد در اطراف شهر اظهار داشت: جمع‌آوری سگ‌های ولگرد به‌طور مستمر در طول ایام سال و هر روز توسط پیمانکاران شهرداری انجام می‌شود و کل محدوده شهری تحت پوشش این طرح قرار دارد.

وی با اشاره به وجود سگ‌های ولگرد در اطراف بلوار فردوسی ابراز کرد: متأسفانه حریم بلوار پیامبر اعظم(س) و حدفاصل بلوار جمهوری و در محدوده بلوار فردوسی چند مجموعه دامداری فعال است که در کنار آن نگهداری سگ نیز صورت می‌گیرد.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم اضافه کرد: این سگ‌ها در برخی از ساعات روز رهاسازی می‌شوند، که در این زمینه سعی شد جمع‌آوری سگ‌های ولگرد استمرار داشته باشد و در کنار آن پرونده قضایی و انتظامی برای دامداری‌ها تشکیل شود.

وی با تأکید بر اینکه این دامداری‌ها باید نسبت به نگهداری دام در داخل واحد و یا فعالیت خارج از شهر اقدام کنند خاطرنشان کرد: این موضوعات امیدواریم به‌زودی انجام شود ولی تا زمانی اجرایی، اکیپ شهرداری به‌صورت مستمر در سطح شهر فعالیت خواهند داشت.

میرابراهیمی تصریح کرد: طرح جمع‌آوری سگ‌های ولگرد در سطح شهر با جدیت دنبال می‌شود و باید مسئولان نیز تلاش کنند در انتقال واحدها در از محدوده شهری پیگیری‌های لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/


https://qom.ir/uGNn