رفتن به محتوای اصلی

قم 22 شهید هنرمند دارد/محلی برای یادبود شهدای هنرمند در نظر گرفته شود

قم 22 شهید هنرمند دارد/محلی برای یادبود شهدای هنرمند در نظر گرفته شود
پیشکسوت سینمای استان قم با بیان اینکه قم با تقدیم 22 شهید، بیش‌ترین شهدای هنرمند را در کشور دارد، گفت: محلی از یادبود این هنرمندان و با حضور هنرمندان فعلی قم احداث شود.

به گزارش شهرنیوز، اصغر نوبخت شب گذشته در دیدار شهردار قم با هنرمندان منتخب شهر مقدس قم که در سالن همایش‌های رضوان شهرداری قم برگزار شد، اظهار کرد: ما قدردان زحمات شهرداری قم هستیم و تلاش‌های این مجموعه در این سال‌ها بسیار برای مردم در توسعه شهر ملموس بوده است.

وی با اشاره به اینکه هنرمند مانند بلوری با شیشه‌های ضدگلوله است، مطرح کرد: هنرمند هرچقدر اذیت شود در تمام سختی‌ها و مشکلات می‌ایستد.

پیشکسوت سینمای استان قم با بیان اینکه هنرمند هیچ زمانی دستی به‌سوی کسی دراز نمی‌کند، عنوان کرد: هنرمند دست مهرورزی دارد و مسئولین باید دست هنرمندان را بگیرند.

وی با تأکید بر اینکه حمایتی از هنرمندان صورت نمی‌گیرد، خاطرنشان کرد: حمایت از هنرمندان نباید خط‌کشی شده و لیستی باشد و همه باید از حمایت‌ها بهره‌مند شوند.

نوبخت با بیان اینکه قم با تقدیم 22 شهید، بیش‌ترین شهدای هنرمند را در کشور دارد، تصریح کرد: باید محلی از یادبود این هنرمندان و با حضور هنرمندان فعلی قم احداث شود تا گردشگران هنری بتوانند از این محل بازدید کنند.

انتهای پیام/103


https://qom.ir/yRPPY