رفتن به محتوای اصلی
۳ آبان, ۱۴۰۲ / ۱۶:۲۴
معاون اجرایی رئیس‌جمهور:

قم تغییر کرده است/ تقدیر از خدمات مجموعه مدیریت شهری

قم تغییر کرده است/ تقدیر از خدمات مجموعه مدیریت شهری
معاون اجرایی رئیس‌جمهور گفت: امروز شهر قم با گذشته دارای تفاوت های زیادی است که این زحمت شهرداری و شورای اسلامی شهر است

به گزارش شهرنیوز؛ محسن منصوری، معاون اجرایی رئیس‌جمهور در جلسه بررسی پروژه‌های استان قم از تلاش‌های مجموعه مدیریت شهری بابت فعالیت‌های گسترده و اثرگذار شهری تقدیر کرد.

وی با تشکر از دکتر سقائیان‌نژاد شهردار قم گفت: امروز شهر قم با گذشته دارای تفاوت های زیادی است که این زحمت شهرداری و شورای اسلامی شهر و نشان از عزم آنان برای این امر است.

معاون اجرایی رئیس‌جمهور با اشاره به الزام تفاهم و وحدت میان مسئولین گفت: شهرداری قم ثابت کرده است که‌ تحول آفرین است و اگر همراهی شورا را داشته باشد می تواند در موضوع منوریل را حل کند و گره‌ گشا باشد.

منوریل قم مشکل مدیریتی دارد

محسن منصوری گفت: در موضوع منوریل حس می شود عزم مدیریتی چالش اول است و باید ابتدا باید این پروژه تعیین تکلیف شود تا بتوان برای ادامه مسیر و تامین بودجه از مسیرهای مختلف اقدام بشود.

منوریل باید دردی را از قم دوا کند/ عبور از مقابل حرم مطهر هنوز یک‌ مسئله است

شهردار قم نیز در این جلسه با تشریح وضعیت پروژه منوریل گفت: اگر قرار باشد حتی دولت هم هزینه منوریل را بدهد باید کارشناسی شود و بحث امکان‌سنجی تا پردیسان با دقت بیشتری مورد توجه قرار بگیرد و امروز با نظرات کارشناسی مشخص است تکمیل منوریل با مسافت فعلی و با هزینه چندهزار میلیارد تومانی توجیه ترافیکی ندارد.


https://qom.ir/D1PEM