رفتن به محتوای اصلی
۳۰ خرداد, ۱۴۰۳ / ۱۰:۰۶
تولیت مسجد مقدس جمکران:

قم در مسیر پیشرفت و تحول است/مسئولان در حال تلاش برای ارتقای قم هستند

قم در مسیر پیشرفت و تحول است/مسئولان در حال تلاش برای ارتقای قم هستند
تولیت مسجد مقدس جمکران با اشاره به اینکه در مسیر تحول شهر قم اتفاقات خوبی رقم زده شده است گفت: شهر قم پایتخت دوم کشور است و باید امکانات در این سطح برای شهر فراهم شود.

به گزارش شهرنیوز، حجت‌الاسلام و المسلمین سید علی‌اکبر اجاق‌نژاد در مراسم کلنگ زنی آغاز عملیات اجرایی بخش پایانی تونل مترو قم اظهار کرد: مسجد مقدس جمکران در شهر قم به‌عنوان مرکز مراجعه عموم مسلمانان و غیرمسلمانان معرفی شده و مجموعه مدیریت شهری موظف است تا مشکلات حضور و اسکان زائران در شهر قم را تسهیل و برنامه‌ریزی کند.  

وی افزود: با همت مسئولان و مدیران استان پروژه عظیم مترو در این نقطه کلنگ‌زنی شده و قرار است در کمتر از ۲۴ ماه شاهد افتتاح و استفاده شهروندان از مترو باشیم.

 تولیت مسجد مقدس جمکران با تاکید بر اینکه قم در مسیر پیشرفت و تحول است، تصریح کرد: در هر کشوری پس از مرکز و پایتخت، شهری به‌عنوان بزرگترین و مهم‌ترین شهر شناخته می‌شود و در کشور ایران، شهر قم پایتخت دوم کشور است و مجموعه مدیریت استان و شهری باید برای قم برنامه‌ریزی کنند.

 وی تاکید کرد: وجود بارگاه ملکوتی حضرت معصومه (س)، مسافرپذیری و وجود حوزه علمیه به‌عنوان مرکز علوم تشیع از جمله دلایلی است تا شهر قم به‌عنوان پایتخت دوم کشور ایران شناخته و معرفی شود.

 تولیت مسجد مقدس جمکران اضافه کرد: همه مدیران و مسئولان استانی در تلاش هستند تا شهر قم به‌عنوان نخستین شهر و مسجد مقدس جمکران به‌عنوان مرکز مهم مذهبی عنوان شود.

انتهای پیام/105


https://qom.ir/tZPmF