به گزارش واحد خبر سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری قم، پیام جوادیان در گفتوگویی با توجه به فرا رسیدن ایام سوگواری سید سالار شهیدان اقدامات گسترده برای فضاسازی شهری و اقامه عزا، اظهار کرد: طراحی و اکران ۳۲ قاب شهر دوطرفه با ۶۴ بنر با مضامین ماه محرم در میادین و معابر از جمله اقدامات سازمان سیما و منظر شهرداری قم است.
وی افزود: طراحی و اکران ۱۰ باکس نوری چهار وجهی با ۴۰ لایت باکس با مضامین ماه محرم در میادین و معابر، بهسازی و آمادهسازی هشت المان زنجیر و اکران در میادین و معابر از دیگر اقدامات انجام شده است.
مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری قم گفت: نصب ۱۲ عدد المان نوری کتل مناسب ماه محرم و آمادهسازی برای نصب در نقاط مختلف شهری، طراحی و اکران ۲۵ عدد پایه بیرق دوبله طرفه و اکران در نقاط مختلف شهر، طراحی و اکران پایه بیرقهای پنجمتری در میدان آستانه، بهسازی و رنگ آمیزی المانهای امام حسین (ع) در نقاط مختلف از دیگر اقدامات انجام شده است.
جوادیان ادامه داد: برنامهریزی بیش از ۴۰۰ عدد سازه نوری در بلوارهای شهری با مضامین ماه محرم به صورت متنی و نوری مناسب، تغییر افکت نورپردازیهای سطح شهر مناسب با ایام محرم، طراحی آذینبندی با هویت بصری همسان با مضمون ماه محرم و شعار مشترک در سطح مناطق و ابلاِغ طرح به مناطق، طراحی و اکران ۱۰ تابلو بک لایت با مضمون ماه محرم در نقاط مختلف شهری انجام شده است.
وی خاطرنشان کرد: در راستای ایجاد جلوههای بصری محرم و صفر طراحی و اکران ۴۰ عدد المان حجمی سرو و المان حجمی ماه با طرح و مضامین ماه محرم در ۴۰ نقطه مناطق هشتگانه شهر انجام شده است.
مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری قم تصریح کرد: با تهیه و آمادهسازی فایل صوتی اذان و ذکر «سلام بر امام حسین (ع)» برای پخش از برجهای اذانگو در سطح شهر حال و هوای شهر قم در ایام محرم و صفر تغییر خواهد کرد.