رفتن به محتوای اصلی
۱۸ شهریور, ۱۴۰۳ / ۱۴:۱۶
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم:

لزوم ایجاد کارگروه مشترک دستگاه قضایی با شهرداری قم

لزوم ایجاد کارگروه مشترک دستگاه قضایی با شهرداری قم
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم گفت: به منظور اجرای مصوبات آیین نامه سرویس مدارس ضروری است تا کار گروه مشترک در دستگاه قضایی استان با شهرداری قم ایجاد شود.

به گزارش شهرنیوز، جلسه هماهنگی وهم افزایی بین دستگاه های متولی سرویس مدارس به همت معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری برگزار شد.

سعید کاویانی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم در جلسه هماهنگی وهم افزایی بین دستگاه های متولی سرویس مدارس که به همت معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری برگزار شد بود،اظهار کرد: با توجه به نزدیکی آغاز مدارس،هماهنگی و هم افزایی بین دستگاه‌های متولی در خصوص اجرای صحیح قانون با توجه به اصلاحات انجام شده در آیین نامه سرویس مدارس لازم و ضروری است.

وی افزود: با توجه به تصریح ماده ۳ و ۴ قانون حمایت از حقوق کودکان و نوجوانان ارائه خدمت شایسته به دانش آموزان از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم عنوان کرد: در همین راستا ایجاد کار گروه مشترک در دستگاه قضایی استان با شهرداری ضروری است تا مصوبات با توجه به تاکیدات رئیس کل دادگستری در راستای عملیاتی شدن به کلیه دستگاه ها ابلاغ گردد.

وی خاطرنشان کرد: در راستای عملیاتی شدن مصوبات آیین نامه سرویس مدارس لازم است تا کلیه دستگاه های مرتبط در استان با معاونت حمل و نقل شهرداری قم همکاری کنند.


منبع مطلب: شهرنیوز
https://qom.ir/DpPrv