رفتن به محتوای اصلی
۲۵ آبان, ۱۴۰۲ / ۰۹:۰۹
تولیت مسجد مقدس جمکران:

لزوم تعامل مدیریت شهری و مسجد مقدس جمکران در ایجاد تسهیلگری برای زائران

لزوم تعامل مدیریت شهری و مسجد مقدس جمکران در ایجاد تسهیلگری برای زائران
تولیت مسجد مقدس جمکران با اشاره به دغدغه مقام معظم رهبری در تسهیل گری امور زائران در جمکران گفت: مسئولیت مدیریت شهری در دغدغه رهبری سنگین بوده و بدون همکاری و تعامل بین مدیریت شهری و مسجد مقدس جمکران نمی‌توانیم کاری پیش ببریم.

به گزارش شهرنیوز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید علی‌اکبر اجاق‌نژاد در دیدار با اعضای شورای اسلامی شهر مقدس قم اظهار داشت: باید بدانیم جمکران منطقه پنجاه سال گذشته نیست.

وی تأکید کرد: امام زمان (عج) مسجد مقدس جمکران را برای امروز می‌خواسته و طی این هزار سال گذشته مانند امروز نقش اجتماعی و فرهنگی نداشته است.

تولیت مسجد مقدس جمکران تصریح کرد: مسجد مقدس جمکران امروز به یک پایگاه ملی و بین‌المللی تبدیل‌شده است و نگاه به جمکران باید نگاهی بین‌المللی باشد و مقام معظم رهبری نیز بر توسعه مسجد مقدس جمکران تأکیددارند.

وی با اشاره به دورترین تمام نقاط جهان بیان کرد: هرکجای جهان که شیعیان جمع شده‌اند مسجد مقدس جمکران را می‌شناسند و این واقعیت وجود دارد که باید باور کنیم که مسجد مقدس جمکران امروز بین‌المللی شده است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین اجاق‌نژاد داشتن نگاهی انتقادی را یادآور شد و خاطرنشان کرد: باید اشکالات موجود در خدمات‌رسانی در این محدوده رفع شود و مقام معظم رهبری خواستار تسهیلگری امور زائران در این منطقه شده است.

وی در پایان تأکید کرد: مسئولیت مدیریت شهری در دغدغه رهبری سنگین بوده و بدون همکاری و تعامل بین مدیریت شهری و مسجد مقدس جمکران نمی‌توانیم کاری پیش ببریم و باید این جلسات تکرار شود.

انتهای پیام/105


https://qom.ir/MZPhF