رفتن به محتوای اصلی
۵ مرداد, ۱۴۰۲ / ۱۴:۲۳

لزوم نصب سایه‌بان اطراف حرم مطهر/ ارتقای سطح کمک شهرداری قم به مساجد و هیئت‌ها

مطلب بدون عنوان 1780
رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: شهرداری امسال در میدان آستانه تعدادی سایه‌بان‌هایی برای رفاه حال شهروندان نصب‌کرده که کار خوب و به‌جایی بوده که با توجه به‌قرار گرفتن ماه محرم و صفر در تابستان نصب سایه‌بان در تمام‌مسیرهای منتهی به حرم مطهر باید اجرا شود.

محسن محرری در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز و در بازدید از ستاد مرکزی پشتیبانی از هئیات مذهبی شهرداری قم اظهار داشت: امسال شهرداری قم با مجوز شورای شهر سطح کمک‌های خود را از مساجد و هئیات مذهبی افزایش داده است.
وی برنامه‌های شهرداری قم را در پیرامون حرم مطهر موردتوجه قرارداد و افزود: ساماندهی مسیر دستجات و هیئات مذهبی در خیابان‌های منتهی به حرم مطهر به‌خوبی انجام‌شده و شاهد تردد بدون مانع دستجات عزاداری در این مسیر هستیم.
رئیس شورای اسلامی شهر از نصب تعداد محدودی  سایه‌بان در میدان آستانه خبر داد و گفت: شهرداری امسال در میدان آستانه  تعداد محدودی سایه‌بان‌هایی برای رفاه حال شهروندان نصب‌کرده که کار خوب و به‌جایی بوده است و شورا آمادگی حمایت از شهرداری برای نصب تعداد بیشتری از این سایه‌بان‌ها را دارد.
وی از شهرداری قم درخواست کرد با توجه به‌قرار گرفتن ماه محرم و صفر در تابستان نصب سایه‌بان در تمام‌مسیرهای منتهی به حرم مطهر اجرا شود و گفت: نصب سایه‌بان‌ها باید در تمام میدان امام خمینی(ره) اجرایی شود تا مردم دچار گرمازدگی نشوند.
محرری تأکید کرد: این سایه‌بان‌ها می‌تواند در تمام مراسم‌های ملی و مذهبی و در تمام ماه‌ها سال مورداستفاده قرارگرفته و شهروندان از آن بهره‌مند شوند.
رئیس شورای اسلامی شهر قم در پایان یادآور شد: شهرداری قم امسال علاوه بر دستورالعمل معمول در کمک به مساجد و هئیات مذهبی با مجوز شورای اسلامی از بودجه و اعتبارات فرهنگی شهرداری نیز به دستور شهردار در حمایت از هئیات ذهبی و مساجد بهره برده است.
انتهای پیام/
 


منبع مطلب: شهرنیوز
https://qom.ir/l7N1