رفتن به محتوای اصلی
۲۳ اسفند, ۱۴۰۲ / ۱۲:۱۰
مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری قم مطرح کرد؛

لزوم کاهش استفاده از خودروهای شخصی در پنجشنبه پایان سال قم/پیش‌بینی تمهیدات ترددی و خدماتی در آرامستان بهشت معصومه(س)

لزوم کاهش استفاده از خودروهای شخصی در پنجشنبه پایان سال قم/پیش‌بینی تمهیدات ترددی و خدماتی در آرامستان بهشت معصومه(س)
مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری قم گفت: در راستای تسهیل رفت‌وآمد شهروندان و کاهش حجم ترافیک در روز پنجشنبه آخر سال 4۰ دستگاه اتوبوس و بیش از ۱۰۰ دستگاه تاکسی و ون آماده خدمت‌رسانی به شهروندان هستند.

به گزارش شهرنیوز، سید سیف‌الدین موسوی نیارکی با اشاره به افزایش مراجعات شهروندان به بهشت معصومه (س) در پنجشنبه پایانی سال اظهار کرد: با همکاری دستگاه‌ها و نهادهای مختلف، تمهیدات لازم برای مراجعه شهروندان به آرامستان بهشت معصومه (س) پیش‌بینی‌شده است.

 وی با بیان اینکه شهروندان می‌توانند از سامانه درگذشتگان در سامانه قم یار برای جست‌وجوی قبور استفاده کنند، افزود: در سامانه قم‌یار، سامانه‌ای برای درگذشتگان طراحی‌شده است و شهروندان می‌توانند با وارد کردن نام و نام‌خانوادگی و نام پدر متوفی مکان دقیق قبر را دریافت کنند.  

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری قم با اشاره به برنامه مجموعه‌های حمل‌ونقل عمومی در پنجشنبه پایانی سال تصریح کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم با سازمان‌های اتوبوس‌رانی و تاکسی‌رانی به‌منظور تردد شهروندان به آرامستان بهشت معصومه (س) در پنجشنبه پایانی سال انجام‌شده است.  

موسوی نیارکی عنوان کرد: 4۰ دستگاه اتوبوس به‌منظور تسهیل در رفت‌وآمد شهروندان به آرامستان بهشت معصومه (س)، از میدان نبوت، میدان مطهری، میدان پلیس و میدان امام خمینی (ره) به آرامستان بهشت معصومه (س) و بالعکس آماده خدمت‌رسانی به شهروندان است.  

وی ادامه داد: ۱۰۰ دستگاه تاکسی گردشی و تعدادی ون نیز از میدان‌های متعدد به آرامستان بهشت معصومه (س) برای جابه‌جایی شهروندان پیش‌بینی‌شده است.  

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری قم در پایان از شهروندان خواست تا مدت حضور خود را در بهشت معصومه (س) طولانی نکنند و از ناوگان حمل‌ونقل عمومی برای مراجعه به آرامستان استفاده کنند.

انتهای پیام/103


https://qom.ir/KyPsP