رفتن به محتوای اصلی
۲۱ دی, ۱۴۰۲ / ۱۰:۵۵
رئیس کمیسیون خدمات شهری و امور زائرین شورای اسلامی شهر قم خبر داد:

محوطه‌سازی و احیای مزار شهدای گمنام در بوستان‌های شهری قم

محوطه‌سازی و احیای مزار شهدای گمنام در بوستان‌های شهری قم
رئیس کمیسیون خدمات شهری و امور زائرین شورای اسلامی شهر قم گفت: محوطه‌سازی و احیای مزار شهدای گمنام در بوستان‌های شهری قم به عنوان یک پایگاه اجتماعی در دستور کار قرار دارد.

به گزارش شهرنیوز، سیدمجتبی سبحانی در نشست مردمی نهضت پاسخگویی مسجد محور که با حضور اعضای شورای اسلامی شهر مقدس قم و مدیران شهری در مسجد صاحب‌الزمان(عج) بلوار حافظ منطقه 6 برگزار شد؛ اظهار داشت: بزرگداشت جایگاه و مقام شهدا وظیفه‌ای اساسی است و همه نسبت به این موضوع مسئول هستیم.

وی دفن پیکر مطهر شهید گمنام در بوستان حافظ از خواسته‌های مردم شریف نیروگاه دانست و ادامه داد: امیدواریم از برکات وجود و معنویت این شهید والامقام استفاده و بهره لازم برای ساکنین و شهروندان منطقه انجام گیرد.

این عضو شورای شهر قم گفت: با تدفین شهدا در بوستان‌ها، مدیریت شهری در محوطه‌سازی و احیای حرم شهدا می‌تواند ورود کند که برای این مهم از سال آینده برنامه مشخص و ردیف بودجه‌ای در نظر گرفته خواهد شد.

رئیس کمیسیون خدمات شهری و امور زائرین شورای اسلامی شهر قم با بیان اینکه توسعه فضای سبز باید با زیرساخت‌های تاریخی و مذهبی شهر مرتبط باشد، خاطرنشان کرد: علاوه بر این موضوعات، در تلاش برای توسعه فضای سبز به دنبال رویکرد توزیع عادلانه آن در سطح شهر هستیم.

سبحانی ثابت در ادامه گفت: امروز بوستان‌های بسیاری در سطح شهر قم احداث شده و در حال خدمت‌رسانی به شهروندان است و در ادامه به دنبال غنی‌سازی و ابعاد فرهنگی اجتماعی بوستان‌ها هستیم.

پایان پیام/104

 


https://qom.ir/yQPdk